Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu


Projekt „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – EFRR.
Aktualności
Nabory wniosków
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 5T/1.5.2/2023 na Targi SXSW, Austin, Teksas
9-14 marca 2023 r., branża kreatywna
z dn. 13 stycznia 2023 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach SXSW, Austin, Teksas - branża kreatywna
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 17 000,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- spełniający kryteria odnośnie braku współpracy z Rosją i Białorusią;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- spełniający wymogi wjazdu na teren Stanów Zjednoczonych (pełne zaszczepienie przeciwko COVID-19, posiadanie certyfikatu ESTA).
UWAGA!!! Przedsiębiorcy uczestniczący w misji na targi SXSW 2023 zobowiązują się także do wzięcia udziału w dwóch branżowych giełdach kooperacyjnych wskazanych przez TARR S.A. do końca 2023 roku, których łączny koszt nie przekroczy kwoty netto 1 800,00 zł w przeliczeniu na jednego Uczestnika biorącego udział w targach. W przypadku delegowania dwóch Uczestników, koszt udziału zostanie podwojony.
3. Termin składania wniosków
Wymaganą dokumentację można składać od 13 stycznia 2023 r. do 31 stycznia 2023 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych
- Załącznik nr 3 - Umowy udziału w targach zagranicznych – wzór
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór
Wykaz branż w ramach regionalnych inteligentnych specjalizacji
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Barbara Pasiut
tel. kom.: 690 809 104
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4T/1.5.2/2022 na Targi Arab Health, Dubaj, ZEA
29 stycznia -1 lutego 2023 r., branża medyczna
z dn. 5 grudnia 2022 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach Arab Health, Dubaj, ZEA w dn. 29 stycznia – 1 lutego 2023 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 12 000,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- spełniający kryteria odnośnie braku współpracy z Rosją i Białorusią;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
UWAGA!!! Przedsiębiorcy uczestniczący w misji na targi Arab Health 2023 zobowiązują się także do wzięcia udziału w dwóch branżowych giełdach kooperacyjnych wskazanych przez TARR S.A. do końca 2023 roku, których łączny koszt nie przekroczy kwoty netto 1 800,00 zł w przeliczeniu na jednego Uczestnika biorącego udział w targach. W przypadku delegowania dwóch Uczestników, koszt udziału zostanie podwojony.
3. Termin składania wniosków
Wymaganą dokumentację można składać od 5 grudnia 2022 r. do 23 grudnia 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych
- Załącznik nr 3 - Umowy udziału w targach zagranicznych – wzór
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór
Wykaz branż w ramach regionalnych inteligentnych specjalizacji
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
Nabór uzupełniający do udziału w Targach Free From Functional Food Expo w Amsterdamie (21- 24.11.2022) dla branży spożywczej z dn. 7.10.2022
Informujemy, iż w naborze nr 3T/1.5.2/2022 nt. udziału w targach spożywczych FFF Expo w Amsterdamie w dn. 21-24 listopada 2022 r. dla branży spożywczej wpłynęło mniej wniosków niż zakładana liczba miejsc, wobec tego od 7 października 2022 r. od godz. 15:00 do 14 października 2022 r. do godz. 15:00 trwa nabór uzupełniający nr 3U/1.5.2/2022.
- Regulamin uzupełniający z dn. 7.10.2022 r.
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej
- Załącznik nr 3 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 4 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis
Jednocześnie informujemy, iż pozostałe zapisy Regulaminu (oprócz § 4 ust. 1) nie uległy zmianie.
Nabór uzupełniający o udział w targach Free From Functional Food w Amsterdamie w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3T/1.5.2/2022 na Targi Free Form Functional Food Expo Amsterdam (Niderlandy)
21-24 listopada 2022 r., branża spożywcza
z dn. 16 września 2022 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach Free From Functional Food Amsterdam 21-24 listopada 2022 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 6 000,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- spełniający kryteria odnośnie braku współpracy z Rosją i Białorusią;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków
Wymaganą dokumentację można składać od 16 września 2022 r. do 7 października 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych
- Załącznik nr 3 - Umowy udziału w targach zagranicznych – wzór
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór
Wykaz branż w ramach regionalnych inteligentnych specjalizacji
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
UWAGA! W dn. od 26 do 29 września przebywamy na Targach Innoform 2022, wobec tego zapytania odnośnie wyjazdu prosimy kierować na podane wyżej adresy mailowe!
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2T/1.5.2/2022 na Targi Salone del Mobile w Mediolanie (Włochy) 10-13 czerwca 2022 r., branża architektoniczna, projektowa
z dn. 16 marca 2022 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach Salone del Mobile w Mediolanie w dn. 10-13 czerwca 2022 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu;
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska;
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów;
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami;
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 7 500,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków.
Wymaganą dokumentację można składać od 16 marca 2022 r. do 19 kwietnia 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne.
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych.
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych.
- Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w targach zagranicznych.
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis.
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór.
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1T/1.5.2/2022 na Targi IOT Solutions World Congress 2022 (IOTSWC) w Barcelonie (Hiszpania) 9-12 maja 2022 r., branża IT
z dn. 7 marca 2022 r.
W ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach IOTSWC w Barcelonie od 9 do 12 maja 2022 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 6 500,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków.
Wymaganą dokumentację można składać od 7 marca 2022 r. do 7 kwietnia 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne.
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis;
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór;
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) -Wielobranżowa z dn. 2 sierpnia 2021 r.
W ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Wielobranżowej Misji Gospodarczej na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) od 4 do 8 grudnia 2021 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
• koszty przelotu,
• koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
• koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca
spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Misji,
• koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
• bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Misji.
Szacowany koszt Misji Gospodarczej dla 1 Uczestnika wynosi ok. 10 000,00 zł.
Pozostałe koszty Uczestnik Misji Gospodarczej ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanej misji gospodarczej mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
• posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
• prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
• spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
• wpisujący się w tematykę organizowanej Misji Gospodarczej;
• posiadający strategię rozwoju eksportu;
• posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków.
Wymaganą dokumentację można składać od 2 sierpnia 2021 r. do 15 września 2021 r. do godz. 12:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne – Wielobranżowa.
1. Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej.
2. Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej.
3. Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w misji gospodarczej.
4. Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis.
5. Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
6. Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Misji Gospodarczej – wzór.
7. Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Misji Gospodarczej – wzór.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.
Kontakt w sprawie Misji Gospodarczej:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) 3-8 luty 2022 r., branża medyczna z dn. 2 sierpnia 2021 r.
W ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Misji Gospodarczej na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) od 3 do 8 lutego 2022 r. dedykowanej branży medycznej.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
• koszty przelotu,
• koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
• koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca
spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Misji,
• koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
• bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Misji.
Szacowany koszt Misji Gospodarczej dla 1 Uczestnika wynosi ok. 10 000,00 zł.
Pozostałe koszty Uczestnik Misji Gospodarczej ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanej misji gospodarczej mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
• posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
• prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
• spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
• wpisujący się w tematykę organizowanej Misji Gospodarczej;
• posiadający strategię rozwoju eksportu;
• posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków.
Wymaganą dokumentację można składać od 2 sierpnia 2021 r. do 15 września 2021 r. do godz. 12:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne -Medyczna.
1. Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej.
2. Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej.
3. Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w misji gospodarczej.
4. Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis.
5. Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
6. Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Misji Gospodarczej – wzór.
7. Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Misji Gospodarczej - wzór.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.
Kontakt w sprawie Misji Gospodarczej:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Informacje o projekcie
Projekt „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – EFRR. Celem projektu jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego sektora MŚP, co wpłynie na:
- podejmowanie aktywności oraz rozwijanie działalności eksportowej,
- promocję lub wyszukiwanie partnerów na rynkach zagranicznych,
- promocję gospodarczą regionu.
Dla kogo?
Przedsiębiorcy z województwa kujawsko-pomorskiego posiadający siedzibę lub jednostkę organizacyjną na terenie województwa kujawsko-pomorskiego:
- mikro
- mali
- średni
Na co?
Dofinansowanie do:
- promocji postaw proeksportowych przedsiębiorstw zapewniających kompleksowe przygotowanie do rozpoczęcia (rozwijania) działalności na rynkach międzynarodowych,
- udziału przedsiębiorców w międzynarodowych targach i misjach gospodarczych,
- wyszukiwania i doboru partnerów na rynkach docelowych,
- promocji gospodarczej regionu.
Okres realizacji projektu:
Projekt będzie realizowany w okresie od 1 marca 2017 r. do 30 czerwca 2022 r.
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu wynosi 9 743 978,01 zł.
Dofinansowanie z Unii Europejskiej wynosi 8 267 299,96 zł.
Partnerzy projektu:
Projekt jest realizowany przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. (Partner projektu) wraz z Województwem Kujawsko-Pomorskim (Lider projektu).
Biuro projektu:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Włocławska 167, 87-100 Toruń
Biuro czynne jest w godz. 8.00 – 16.00
tel.: 56 699 55 00, e-mail: sekretariattarr [dot] org [dot] pl
tel.: 56 699 55 25, e-mail: misjetarr [dot] org [dot] pl
Kontakt
Biuro projektu:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Włocławska 167, 87-100 Toruń
Biuro czynne jest w godz. 8.00 – 16.00
tel.: 56 699 55 00, e-mail: sekretariattarr [dot] org [dot] pl
tel.: 56 699 55 25, e-mail: misjetarr [dot] org [dot] pl
Dokumenty projektowe
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 5T/1.5.2/2023 na Targi SXSW, Austin, Teksas
9-14 marca 2023 r., branża kreatywna
z dn. 13 stycznia 2023 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4T/1.5.2/2022 na Targi Arab Health, Dubaj, ZEA
29 stycznia -1 lutego 2023 r., branża medyczna
z dn. 5 grudnia 2022 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3T/1.5.2/2022 na Targi Free Form Functional Food Expo Amsterdam (Niderlandy)
21-24 listopada 2022 r., branża spożywcza
z dn. 16 września 2022 r.
Załączniki do Regulaminu:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2T/1.5.2/2022 na Targi Salone del Mobile w Mediolanie (Włochy) 10-13 czerwca 2022 r., branża architektoniczna, projektowa
z dn. 16 marca 2022 r.
Załączniki do Regulaminu:
NABÓR NR 1T/1.5.2/2022 na Targi IOT Solutions World Congress 2022 (IOTSWC) w Barcelonie (Hiszpania) 9-12 maja 2022 r., branża IT z dn. 7 marca 2022 r.
Załączniki do Regulaminu:
NABÓR NR 1/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) -Wielobranżowa z dn. 2 sierpnia 2021 r.
Załączniki do Regulaminu:
NABÓR NR 2/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) 3-8 luty 2022 r., branża medyczna z dn. 2 sierpnia 2021 r.
Załączniki do Regulaminu: