Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu
Projekt „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – EFRR.
Aktualności
Nabory wniosków
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 8T/1.5.2/2023
na targi Andina Pack, Bogota, Kolumbia
w dn. 26 listopada - 1 grudnia 2023 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w targach Andina Pack, Bogota, Kolumbia - branża opakowań.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt udziału w targach dla 1 Uczestnika wynosi ok. 15 000,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- spełniający kryteria odnośnie braku współpracy z Rosją i Białorusią;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów i posiadający potencjał eksportowy;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków
Wymaganą dokumentację można składać do 24 października 2023 r. do godz.15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 3 - Umowy udziału w targach zagranicznych – wzór;
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis;
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020;
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór;
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór.
Wykaz branż w ramach regionalnych inteligentnych specjalizacji.
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 55 25
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
Ewa Gross
tel. (56) 699 54 75
e-mail: ewa [dot] grosstarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE UZUPEŁNIAJĄCYM
na wyjazd na misję gospodarczą do Wuhan, Chiny w dn. 16-21 października 2023 r. dla branży energetycznej NR 7M/1.5.2/2023 na misję gospodarczą do Wuhan, Chiny
w dn. 16 - 21 października 2023 r.
Informujemy, iż w naborze nr 7M/1.5.2/2023 - wyjazd na misję gospodarczą do Wuhan, Chiny w dn. 16 - 21 października 2023 r. dla branży energetycznej wpłynęło mniej wniosków niż zakładana liczba miejsc, wobec tego od 8 września 2023 r. od godz. 15:00 do 12 września 2023 r. do godz. 15:00 trwa nabór uzupełniający nr 7MU/1.5.2/2023.
Jednocześnie informujemy, iż zmianie uległ jedynie § 4 ust. 1 Regulaminu. Pozostałe dokumenty rekrutacyjne nie uległy zmianie.
Regulamin uzupełniający z dn. 8.09.2023 r.
Przypominamy, że aby wziąć udział w naborze należy przesłać na maila: misjetarr [dot] org [dot] pl skan wypełnionych i podpisanych dokumentów:
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis
Kontakt:
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 55 25
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
Ewa Gross
tel. (56) 699 54 75
e-mail: ewa [dot] grosstarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 7M/1.5.2/2023 na misję gospodarczą do Wuhan, Chiny
w dn. 16-21 października 2023 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w misji gospodarczej do Wuhan, Chiny - branża energetyczna.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- Koszt przelotu do miejsca docelowego oraz powrót,
- Koszt transferu na lotnisko i z lotniska (Toruń – Warszawa – Toruń),
- Koszt transportu lokalnego Uczestników z lotniska do hotelu i/lub lotniska na spotkania przewidziane Ramowym Harmonogramem Misji z hotelu, oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko,
- Koszt zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniem,
- organizacja spotkań B2B z firmami z branży energetycznej i pokrewnych,
- pomoc w uzyskaniu wizy do Chin; informacje o warunkach uzyskania wizy do Chin są dostępne na stronie: http://pl.china-embassy.gov.cn/pol/lqfw/
- koszt ewentualnych biletów wstępu na wydarzenia ujęte w Harmonogramie Misji.
Szacowany koszt udziału w targach dla 1 Uczestnika wynosi ok. 12 000,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
Wyjazd na misję gospodarczą do Wuhan jest przede wszystkim dla firm, które zajmują się m.in.: wytwarzaniem energii, produkcją magazynów energii, pomp ciepła, paneli fotowoltaicznych, elektromobilnością, innowacjami w dziedzinie OZE, inwestycjami w zwiększenie efektywności energetycznej.
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- spełniający kryteria odnośnie braku współpracy z Rosją i Białorusią;
- wpisujący się w tematykę organizowanej misji gospodarczej i posiadający potencjał eksportowy;
- nieuczestniczący do tej pory w misjach gospodarczych i targach zagranicznych organizowanych przez TARR S.A.;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na misję;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- spełniający wymogi wjazdu na teren Chin (wiza + ewentualne inne wymogi np. epidemiologiczne). Do uzyskania wizy niezbędny jest paszport ważny co najmniej 6 m-cy od daty zakończenia podróży (posiadający 6 wolnych stron: 3 kartki - obok siebie lub obustronnie puste).
UWAGA!
Przedsiębiorcy uczestniczący w misji gospodarczej do Wuhan, Chiny zobowiązują się do wzięcia udziału w dwóch branżowych giełdach kooperacyjnych (on-line) wskazanych przez TARR S.A. do końca marca 2024 roku. Koszt dla jednego przedsiębiorcy to 2000,00 zł netto.
3. Termin składania wniosków
Wymaganą dokumentację można składać od 25 sierpnia 2023 r. do 8 września 2023 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misjach zagranicznych
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misjach zagranicznych
- Załącznik nr 3 - Umowy udziału w misjach zagranicznych – wzór
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Misji – wzór
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie misji gospodarczej – wzór
Kontakt:
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 55 25
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
Ewa Gross
tel. (56) 699 54 75
e-mail: ewa [dot] grosstarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 6T/1.5.2/2023 na targi State Fair of Texas, Dallas, Stany Zjednoczone Ameryki
18 - 22 października 2023 r., branża spożywcza
z dn. 14 lipca 2023 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w targach State Fair of Texas, Dallas, Stany Zjednoczone Ameryki - branża spożywcza.
1. Oferowane wsparcie
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków
4. Dokumentacja konkursowa
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt udziału w targach dla 1 Uczestnika wynosi ok. 17 000,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro-, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- spełniający kryteria odnośnie braku współpracy z Rosją i Białorusią;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów i posiadający potencjał eksportowy;
- nieuczestniczący do tej pory w misjach gospodarczych i targach zagranicznych organizowanych przez TARR S.A.;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- spełniający wymogi wjazdu na teren Stanów Zjednoczonych (wiza/ESTA + ewentualne inne wymogi np. epidemiologiczne).
UWAGA!
Przedsiębiorcy uczestniczący w wyjeździe na targi State Fair of Texas zobowiązują się do wzięcia udziału w dwóch branżowych giełdach kooperacyjnych (on-line) wskazanych przez TARR S.A. do końca marca 2024 roku. Koszt dla jednego przedsiębiorcy to 2000,00 zł netto.
3. Termin składania wniosków
Wymaganą dokumentację można składać od 14 lipca 2023 r. do 4 sierpnia 2023 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne_21.07.2023
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych_21.07.2023;
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 3 - Umowy udziału w targach zagranicznych – wzór_21.07.2023;
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis;
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020;
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór;
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór;
- Wykaz branż w ramach regionalnych inteligentnych specjalizacji.
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 55 25
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
Ewa Gross
tel. (56) 699 54 75
e-mail: ewa [dot] grosstarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 5T/1.5.2/2023 na Targi SXSW, Austin, Teksas
9-14 marca 2023 r., branża kreatywna
z dn. 13 stycznia 2023 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach SXSW, Austin, Teksas - branża kreatywna
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 17 000,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- spełniający kryteria odnośnie braku współpracy z Rosją i Białorusią;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- spełniający wymogi wjazdu na teren Stanów Zjednoczonych (pełne zaszczepienie przeciwko COVID-19, posiadanie certyfikatu ESTA).
UWAGA!!! Przedsiębiorcy uczestniczący w misji na targi SXSW 2023 zobowiązują się także do wzięcia udziału w dwóch branżowych giełdach kooperacyjnych wskazanych przez TARR S.A. do końca 2023 roku, których łączny koszt nie przekroczy kwoty netto 1 800,00 zł w przeliczeniu na jednego Uczestnika biorącego udział w targach. W przypadku delegowania dwóch Uczestników, koszt udziału zostanie podwojony.
3. Termin składania wniosków
Wymaganą dokumentację można składać od 13 stycznia 2023 r. do 31 stycznia 2023 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych
- Załącznik nr 3 - Umowy udziału w targach zagranicznych – wzór
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór
Wykaz branż w ramach regionalnych inteligentnych specjalizacji
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Barbara Pasiut
tel. kom.: 690 809 104
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4T/1.5.2/2022 na Targi Arab Health, Dubaj, ZEA
29 stycznia -1 lutego 2023 r., branża medyczna
z dn. 5 grudnia 2022 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach Arab Health, Dubaj, ZEA w dn. 29 stycznia – 1 lutego 2023 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 12 000,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- spełniający kryteria odnośnie braku współpracy z Rosją i Białorusią;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
UWAGA!!! Przedsiębiorcy uczestniczący w misji na targi Arab Health 2023 zobowiązują się także do wzięcia udziału w dwóch branżowych giełdach kooperacyjnych wskazanych przez TARR S.A. do końca 2023 roku, których łączny koszt nie przekroczy kwoty netto 1 800,00 zł w przeliczeniu na jednego Uczestnika biorącego udział w targach. W przypadku delegowania dwóch Uczestników, koszt udziału zostanie podwojony.
3. Termin składania wniosków
Wymaganą dokumentację można składać od 5 grudnia 2022 r. do 23 grudnia 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych
- Załącznik nr 3 - Umowy udziału w targach zagranicznych – wzór
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór
Wykaz branż w ramach regionalnych inteligentnych specjalizacji
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
Nabór uzupełniający do udziału w Targach Free From Functional Food Expo w Amsterdamie (21- 24.11.2022) dla branży spożywczej z dn. 7.10.2022
Informujemy, iż w naborze nr 3T/1.5.2/2022 nt. udziału w targach spożywczych FFF Expo w Amsterdamie w dn. 21-24 listopada 2022 r. dla branży spożywczej wpłynęło mniej wniosków niż zakładana liczba miejsc, wobec tego od 7 października 2022 r. od godz. 15:00 do 14 października 2022 r. do godz. 15:00 trwa nabór uzupełniający nr 3U/1.5.2/2022.
- Regulamin uzupełniający z dn. 7.10.2022 r.
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej
- Załącznik nr 3 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 4 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis
Jednocześnie informujemy, iż pozostałe zapisy Regulaminu (oprócz § 4 ust. 1) nie uległy zmianie.
Nabór uzupełniający o udział w targach Free From Functional Food w Amsterdamie w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3T/1.5.2/2022 na Targi Free Form Functional Food Expo Amsterdam (Niderlandy)
21-24 listopada 2022 r., branża spożywcza
z dn. 16 września 2022 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach Free From Functional Food Amsterdam 21-24 listopada 2022 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 6 000,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- spełniający kryteria odnośnie braku współpracy z Rosją i Białorusią;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków
Wymaganą dokumentację można składać od 16 września 2022 r. do 7 października 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych
- Załącznik nr 3 - Umowy udziału w targach zagranicznych – wzór
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór
Wykaz branż w ramach regionalnych inteligentnych specjalizacji
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
UWAGA! W dn. od 26 do 29 września przebywamy na Targach Innoform 2022, wobec tego zapytania odnośnie wyjazdu prosimy kierować na podane wyżej adresy mailowe!
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2T/1.5.2/2022 na Targi Salone del Mobile w Mediolanie (Włochy) 10-13 czerwca 2022 r., branża architektoniczna, projektowa
z dn. 16 marca 2022 r.
w ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach Salone del Mobile w Mediolanie w dn. 10-13 czerwca 2022 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu;
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska;
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów;
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami;
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 7 500,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków.
Wymaganą dokumentację można składać od 16 marca 2022 r. do 19 kwietnia 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne.
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych.
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych.
- Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w targach zagranicznych.
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis.
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór.
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1T/1.5.2/2022 na Targi IOT Solutions World Congress 2022 (IOTSWC) w Barcelonie (Hiszpania) 9-12 maja 2022 r., branża IT
z dn. 7 marca 2022 r.
W ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Targach IOTSWC w Barcelonie od 9 do 12 maja 2022 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
- koszty przelotu,
- koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
- koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Targów,
- koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
- bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Targów.
Szacowany koszt Targów dla 1 Uczestnika wynosi ok. 6 500,00 zł w formie pomocy de minimis.
Pozostałe koszty Uczestnik Targów ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanych targach mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
- posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
- prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
- spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
- wpisujący się w tematykę organizowanych targów;
- posiadający strategię rozwoju eksportu na dzień podpisania umowy wyjazdu na targi;
- posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków.
Wymaganą dokumentację można składać od 7 marca 2022 r. do 7 kwietnia 2022 r. do godz. 15:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne.
- Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w targach zagranicznych;
- Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis;
- Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
- Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Targów Gospodarczych – wzór;
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Targów Gospodarczych – wzór.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.
Kontakt w sprawie Targów Zagranicznych:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Barbara Pasiut
tel. (56) 699 54 87
e-mail: barbara [dot] pasiuttarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) -Wielobranżowa z dn. 2 sierpnia 2021 r.
W ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Wielobranżowej Misji Gospodarczej na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) od 4 do 8 grudnia 2021 r.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
• koszty przelotu,
• koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
• koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca
spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Misji,
• koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
• bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Misji.
Szacowany koszt Misji Gospodarczej dla 1 Uczestnika wynosi ok. 10 000,00 zł.
Pozostałe koszty Uczestnik Misji Gospodarczej ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanej misji gospodarczej mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
• posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
• prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
• spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
• wpisujący się w tematykę organizowanej Misji Gospodarczej;
• posiadający strategię rozwoju eksportu;
• posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków.
Wymaganą dokumentację można składać od 2 sierpnia 2021 r. do 15 września 2021 r. do godz. 12:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne – Wielobranżowa.
1. Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej.
2. Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej.
3. Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w misji gospodarczej.
4. Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis.
5. Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
6. Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Misji Gospodarczej – wzór.
7. Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Misji Gospodarczej – wzór.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.
Kontakt w sprawie Misji Gospodarczej:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) 3-8 luty 2022 r., branża medyczna z dn. 2 sierpnia 2021 r.
W ramach projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.2 Promocja gospodarcza regionu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. jako Partner projektu „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” ogłasza nabór wniosków do udziału w Misji Gospodarczej na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) od 3 do 8 lutego 2022 r. dedykowanej branży medycznej.
1. Oferowane wsparcie.
2. Kto może wziąć udział?
3. Termin składania wniosków.
4. Dokumentacja konkursowa.
1. Oferowane wsparcie:
• koszty przelotu,
• koszty transferu na lotnisko i z lotniska,
• koszty transportu lokalnego każdego Uczestnika z miejsca zakwaterowania do miejsca spotkań oraz z lotniska do hotelu i/lub z lotniska na spotkania oraz z hotelu i/lub miejsca
spotkań na lotnisko zgodnie z Ramowym Harmonogramem Misji,
• koszty zakwaterowania w hotelu o standardzie min. 3 gwiazdki wraz ze śniadaniami,
• bilety wstępu na targi i/lub inne wydarzenia ujęte w Harmonogramie Misji.
Szacowany koszt Misji Gospodarczej dla 1 Uczestnika wynosi ok. 10 000,00 zł.
Pozostałe koszty Uczestnik Misji Gospodarczej ponosi we własny zakresie.
2. Kto może wziąć udział?
W organizowanej misji gospodarczej mogą wziąć udział przedsiębiorcy:
• posiadający status mikro, małego, średniego przedsiębiorcy;
• prowadzący działalność na terenie woj. kujawsko-pomorskiego;
• spełniający kryteria dotyczące skorzystania z pomocy publicznej;
• wpisujący się w tematykę organizowanej Misji Gospodarczej;
• posiadający strategię rozwoju eksportu;
• posługujący się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.
3. Termin składania wniosków.
Wymaganą dokumentację można składać od 2 sierpnia 2021 r. do 15 września 2021 r. do godz. 12:00, przesłaną na adres e-mailowy: misjetarr [dot] org [dot] pl
4. Dokumentacja konkursowa:
Regulamin naboru na Misje Gospodarcze i Targi Zagraniczne -Medyczna.
1. Załącznik nr 1 – Wniosek o udział w misji gospodarczej.
2. Załącznik nr 2 - Kryteria wyboru przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej.
3. Załącznik nr 3 - Wzór Umowy udziału w misji gospodarczej.
4. Załącznik nr 4 - Wzór Oświadczenia o otrzymaniu pomocy de minimis.
5. Załącznik nr 5 - Formularz ubiegania się o pomoc de minimis Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
6. Załącznik nr 6 - Ramowy Harmonogram Misji Gospodarczej – wzór.
7. Załącznik nr 7 - Oświadczenie Uczestnika o nawiązaniu kontaktów z podmiotami zagranicznymi w czasie Misji Gospodarczej - wzór.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz wytyczne dotyczące naboru zawiera Regulamin naboru, dostępny na stronie internetowej: www.tarr.org.pl w zakładce: Umiędzynarodowienie kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu.
Kontakt w sprawie Misji Gospodarczej:
Magdalena Frank
tel. (56) 699 55 25
e-mail: magdalena [dot] franktarr [dot] org [dot] pl
Informacje o projekcie
Projekt „Wsparcie umiędzynarodowienia kujawsko-pomorskich MŚP oraz promocja potencjału gospodarczego regionu” współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – EFRR. Celem projektu jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego sektora MŚP, co wpłynie na:
- podejmowanie aktywności oraz rozwijanie działalności eksportowej,
- promocję lub wyszukiwanie partnerów na rynkach zagranicznych,
- promocję gospodarczą regionu.
Dla kogo?
Przedsiębiorcy z województwa kujawsko-pomorskiego posiadający siedzibę lub jednostkę organizacyjną na terenie województwa kujawsko-pomorskiego:
- mikro
- mali
- średni
Na co?
Dofinansowanie do:
- promocji postaw proeksportowych przedsiębiorstw zapewniających kompleksowe przygotowanie do rozpoczęcia (rozwijania) działalności na rynkach międzynarodowych,
- udziału przedsiębiorców w międzynarodowych targach i misjach gospodarczych,
- wyszukiwania i doboru partnerów na rynkach docelowych,
- promocji gospodarczej regionu.
Okres realizacji projektu:
Projekt będzie realizowany w okresie od 1 marca 2017 r. do 31 grudnia 2023 r.
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu wynosi 9 743 978,01 zł.
Dofinansowanie z Unii Europejskiej wynosi 8 267 299,96 zł.
Partnerzy projektu:
Projekt jest realizowany przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. (Partner projektu) wraz z Województwem Kujawsko-Pomorskim (Lider projektu).
Biuro projektu:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Włocławska 167, 87-100 Toruń
Biuro czynne jest w godz. 8.00 – 16.00
tel.: 56 699 55 00, e-mail: sekretariattarr [dot] org [dot] pl
tel.: 56 699 55 25, e-mail: misjetarr [dot] org [dot] pl
Kontakt
Biuro projektu:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Włocławska 167, 87-100 Toruń
Biuro czynne jest w godz. 8.00 – 16.00
tel.: 56 699 55 00, e-mail: sekretariattarr [dot] org [dot] pl
tel.: 56 699 55 25, e-mail: misjetarr [dot] org [dot] pl
Dokumenty projektowe
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 8T/1.5.2/2023 na targi Andina Pack, Bogota, Kolumbia
26 listopada - 1 grudnia 2023r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 7M/1.5.2/2023 na misję gospodarczą do Wuhan, Chiny
16-21 października 2023 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 6T/1.5.2/2023 na targi State Fair of Texas, Dallas, Stany Zjednoczone Ameryki
18 - 22 października 2023 r., branża spożywcza
z dn. 14 lipca 2023 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 5T/1.5.2/2023 na Targi SXSW, Austin, Teksas
9-14 marca 2023 r., branża kreatywna
z dn. 13 stycznia 2023 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4T/1.5.2/2022 na Targi Arab Health, Dubaj, ZEA
29 stycznia -1 lutego 2023 r., branża medyczna
z dn. 5 grudnia 2022 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3T/1.5.2/2022 na Targi Free Form Functional Food Expo Amsterdam (Niderlandy)
21-24 listopada 2022 r., branża spożywcza
z dn. 16 września 2022 r.
Załączniki do Regulaminu:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2T/1.5.2/2022 na Targi Salone del Mobile w Mediolanie (Włochy) 10-13 czerwca 2022 r., branża architektoniczna, projektowa
z dn. 16 marca 2022 r.
Załączniki do Regulaminu:
NABÓR NR 1T/1.5.2/2022 na Targi IOT Solutions World Congress 2022 (IOTSWC) w Barcelonie (Hiszpania) 9-12 maja 2022 r., branża IT z dn. 7 marca 2022 r.
Załączniki do Regulaminu:
NABÓR NR 1/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) -Wielobranżowa z dn. 2 sierpnia 2021 r.
Załączniki do Regulaminu:
NABÓR NR 2/1.5.2/2021 na Misję Gospodarczą na Expo 2020 w Dubaju (ZEA) 3-8 luty 2022 r., branża medyczna z dn. 2 sierpnia 2021 r.
Załączniki do Regulaminu: