Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim

Aktualności
Lista rankingowa – podstawowa | 275.35 KB | |
Wzór zaświadczenia z ZUS | 98.88 KB | |
Lista rankingowa – rezerwowa | 225.14 KB | |
Wzór druku US-7 | 215.99 KB | |
Lista rankingowa z I etapu rekrutacji | 289.97 KB | |
Prezentacja ze spotkania | 752.7 KB |
Nabory wniosków
OGŁOSZENIE NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO
(przedłużone wsparcie pomostowe)
nr 2/2022 z dnia 13.06.2022 r.
(dotyczy Uczestników projektu, którzy nadal korzystają z podstawowego wsparcia finansowego oraz tych, którzy złożyli ostatnie rozliczenie finansowego wsparcia pomostowego oraz w terminie po 01.05.2022 r. otrzymali wiadomość mailową o akceptacji przesłanej dokumentacji i wypłacie wsparcia)
w ramach projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (przedłużone wsparcie pomostowe).
I. Termin składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami można składać w okresie od 21.06.2022 r. od godz. 8:00 do 23.06.2022 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć wniosek o przyznanie wsparcia finansowego:
Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, wsparcie finansowe w Projekcie w postaci przedłużonego wsparcia pomostowego jest przeznaczone jedynie dla uczestników Projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”, którzy podpisali umowy o przyznanie wsparcia finansowego (dotacji oraz podstawowego wsparcia pomostowego).
Przedłużone wsparcie pomostowe jest przewidziane na kolejne 3 miesiące (po pierwszych 6 miesiącach objęcia wsparciem pomostowym podstawowym), w wysokości nie wyższej niż 920,24 zł.
Przedłużone wsparcie pomostowe może być przyznane jedynie w uzasadnionych przypadkach, np.:
Uczestnikom projektu, którzy wykażą, iż prowadzą działalność gospodarczą wymagającą w początkowym okresie działalności większych nakładów finansowych w stosunku do osiąganych korzyści lub gdy wystąpiły inne okoliczności, które nie mogły zostać przewidziane na etapie tworzenia biznesplanu (pod uwagę będą brane, np. rodzaj prowadzonej działalności, podatność na
zjawisko sezonowości, sytuacja finansowa prowadzonej działalności gospodarczej).
O wsparcie finansowe mogą ubiegać się Uczestnicy projektu, którzy:
a) podpisali umowy o przyznanie wsparcia finansowego w tym dotacji oraz podstawowego wsparcia pomostowego),
b) otrzymali dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
c) nadal korzystają z podstawowego wsparcia pomostowego,
d) rozliczyli po dniu 01.05.2022r. podstawowe wsparcie pomostowe, które zostało im przyznane na okres pierwszych 6 miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej (tj. złożyli ostatnie rozliczenie finansowego podstawowego wsparcia pomostowego oraz w terminie po 01.05.2022r. otrzymali wiadomość mailową informującą o akceptacji przesłanej dokumentacji i wypłacie wsparcia).
III. Miejsce i sposób składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wypełnione i kompletne dokumenty o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl.
Datą złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego jest data wpływu dokumentów na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Uczestnika projektu należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl bądź kontaktu telefonicznego.
Każdy Uczestnik projektu, po złożeniu dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego, otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty i godziny ich przyjęcia, nadanym nr referencyjnym wniosku, który będzie jedocześnie służył jako identyfikator na liście rankingowej.
UWAGA: Potwierdzenie złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego nie jest wysyłane automatycznie z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Proszę oczekiwać na potwierdzenie złożenia dokumentów, które będzie wysyłane za pośrednictwem e-maila przez pracownika projektu na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.
Zasady składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego zostały szczegółowo opisane w §7 (wsparcie pomostowe) Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje na temat zasad udzielania wsparcia finansowego oraz wzory dokumentów zawiera Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl w zakładce Dokumenty projektowe
________________________________________________________
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Toruński Park Technologiczny, ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wzorami dokumentów.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
OGŁOSZENIE NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO
(przedłużone wsparcie pomostowe)
nr 1/2022 z dnia 04.05.2022 r.
(dla Uczestników projektu, którzy do dnia 30.04.2022r. złożyli rozliczenie ostatniej transzy finansowego podstawowego wsparcia pomostowego i w terminie do 30.04.2022r. otrzymali wiadomość mailową o akceptacji przesłanej dokumentacji i wypłacie wsparcia)
w ramach projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (przedłużone wsparcie pomostowe).
I. Termin składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami można składać w okresie od 11.05.2022 r. od godz. 8:00 do 13.05.2022 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć wniosek o przyznanie wsparcia finansowego:
Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, wsparcie finansowe w Projekcie w postaci przedłużonego wsparcia pomostowego jest przeznaczone jedynie dla uczestników Projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w województwie kujawsko-pomorskim”, którzy podpisali umowy o przyznanie wsparcia finansowego (dotacji oraz podstawowego wsparcia pomostowego).
Przedłużone wsparcie pomostowe jest przewidziane na kolejne 3 miesiące (po pierwszych 6 miesiącach objęcia wsparciem pomostowym podstawowym), w wysokości nie wyższej niż 920,24 zł.
Przedłużone wsparcie pomostowe może być przyznane jedynie w uzasadnionych przypadkach, np.:
Uczestnikom projektu, którzy wykażą, iż prowadzą działalność gospodarczą wymagającą
w początkowym okresie działalności większych nakładów finansowych w stosunku do osiąganych
przychodów lub gdy wystąpiły inne okoliczności, które nie mogły zostać przewidziane na etapie
tworzenia biznesplanu (pod uwagę będą brane, np. rodzaj prowadzonej działalności, podatność na
zjawisko sezonowości, sytuacja finansowa prowadzonej działalności gospodarczej).
O wsparcie finansowe mogą ubiegać się Uczestnicy projektu, którzy:
a) podpisali umowy o przyznanie wsparcia finansowego (w tym dotacji oraz podstawowego wsparcia pomostowego);
b) otrzymali dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej;
c) rozliczyli do dnia 30.04.2022r. podstawowe wsparcie pomostowe, które zostało im przyznane na okres pierwszych 6 miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej (tj. złożyli do dnia 30.04.2022r. rozliczenie ostatniej transzy finansowego podstawowego wsparcia pomostowego i w terminie do 30.04.2022r. otrzymali wiadomość mailową informującą o akceptacji przesłanej dokumentacji i wypłacie wsparcia).
III. Miejsce i sposób składania wniosków o przyznanie wsparcie fiansowego:
Wypełnione i kompletne dokumenty o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Datą złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego jest data wpływu dokumentów na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Uczestnika projektu należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl () bądź kontaktu telefonicznego.
Każdy Uczestnik projektu, po złożeniu dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego, otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty i godziny ich przyjęcia, nadanym nr referencyjnym wniosku, który będzie jedocześnie służył jako identyfikator na liście rankingowej.
UWAGA: Potwierdzenie złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego nie jest wysyłane automatycznie z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl (). Proszę oczekiwać na potwierdzenie złożenia dokumentów, które będzie wysyłane za pośrednictwem e-maila przez pracownika projektu na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.
Zasady składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego zostały szczegółowo opisane w §7 (wsparcie pomostowe) Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje na temat zasad udzielania wsparcia finansowego oraz wzory dokumentów zawiera Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl w zakładce Dokumenty projektowe
________________________________________________________
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Toruński Park Technologiczny, ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wzorami dokumentów.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
OGŁOSZENIE NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO
(dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe)
nr 8/2021 z dnia 16.12.2021 r.
(dotyczy Uczestników projektu z terenu woj. kujawsko-pomorskiego)
w ramach projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe).
I. Termin składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami można składać w okresie od 28.12.2021 r. od godz. 8:00 do 30.12.2021 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć wniosek o przyznanie wsparcia finansowego:
Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, wsparcie finansowe w Projekcie jest przeznaczone jedynie dla Uczestników projektu, którzy zostali zakwalifikowali do Projektu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie projektu i rekrutacji uczestników do Projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnieniaw województwie kujawsko-pomorskim”.
O wsparcie finansowe mogą ubiegać się Uczestnicy projektu, którzy:
a) zawarli umowy uczestnictwa w projekcie z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A., Gminą Miasto Włocławek i
b) ukończyli udział w działaniach szkoleniowo-doradczych oraz uzyskali zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub
c) zwolnieni zostali z obowiązku uczestniczenia w etapie szkoleniowo-doradczym z racji udokumentowania, że ich wiedza i kwalifikacje umożliwiają rozpoczęcie działalności bez wsparcia szkoleniowo-doradczego.
III. Miejsce i sposób składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wypełnione i kompletne dokumenty o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Do dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego proszę załączyć także pliki Excel Biznesplanu – cześć finansowa.
Datą złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego jest data wpływu dokumentów na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Uczestnika projektu należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl bądź kontaktu telefonicznego.
Każdy Uczestnik projektu, po złożeniu dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego, otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty i godziny ich przyjęcia, nadanym nr referencyjnym wniosku, który będzie jedocześnie służył jako identyfikator na liście rankingowej.
UWAGA: Potwierdzenie złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego nie jest wysyłane automatycznie z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Proszę oczekiwać na potwierdzenie złożenia dokumentów, które będzie wysyłane za pośrednictwem e-maila przez pracownika projektu na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.
Zasady składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego zostały szczegółowo opisane w §6 (dotacja) i §7 (wsparcie pomostowe) Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje na temat zasad udzielania wsparcia finansowego oraz wzory dokumentów zawiera Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl w zakładce Dokumenty projektowe
IV. Środki odwoławcze – pamiętaj o swoich prawach:
Procedura odwoławcza przysługuje Uczestnikom, którzy nie zostali wytypowani do otrzymania wsparcia finansowego (dotacji).
Odwołanie w formie pisemnej należy złożyć w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Uczestnika projektu pisemnej informacji o wyniku oceny.
Uczestnik ma prawo złożyć odwołanie od każdego etapu oceny (tj. oceny formalnej lub oceny merytorycznej).
Szczegółowe zasady, tryb i terminy zaskarżania wyników oceny etapu I i II opisane są w §8 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
________________________________________________________
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Toruński Park Technologiczny, ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel.: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wzorami dokumentów.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
OGŁOSZENIE NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO
(dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe)
nr 7/2021 z dnia 29.11.2021 r.
(dotyczy Uczestników projektu z terenu woj. kujawsko-pomorskiego)
w ramach projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości
i samozatrudnienia w regionie
OGŁOSZENIE NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO
(dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe)
nr 7/2021 z dnia 29.11.2021 r.
(dotyczy Uczestników projektu z terenu woj. kujawsko-pomorskiego)
w ramach projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe).
I. Termin składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami można składać w okresie od 06.12.2021 r. od godz. 8:00 do 08.12.2021 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć wniosek o przyznanie wsparcia finansowego:
Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, wsparcie finansowe w Projekcie jest przeznaczone jedynie dla Uczestników projektu, którzy zostali zakwalifikowali do Projektu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie projektu i rekrutacji uczestników do Projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”.
O wsparcie finansowe mogą ubiegać się Uczestnicy projektu, którzy:
a) zawarli umowy uczestnictwa w projekcie z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A., Gminą Miasto Włocławek i
b) ukończyli udział w działaniach szkoleniowo-doradczych oraz uzyskali zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub
c) zwolnieni zostali z obowiązku uczestniczenia w etapie szkoleniowo-doradczym z racji udokumentowania, że ich wiedza i kwalifikacje umożliwiają rozpoczęcie działalności bez wsparcia szkoleniowo-doradczego.
III. Miejsce i sposób składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wypełnione i kompletne dokumenty o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Do dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego proszę załączyć także pliki Excel Biznesplanu – cześć finansowa.
Datą złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego jest data wpływu dokumentów na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Uczestnika projektu należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl bądź kontaktu telefonicznego.
Każdy Uczestnik projektu, po złożeniu dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego, otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty i godziny ich przyjęcia, nadanym nr referencyjnym wniosku, który będzie jedocześnie służył jako identyfikator na liście rankingowej.
UWAGA: Potwierdzenie złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego nie jest wysyłane automatycznie z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Proszę oczekiwać na potwierdzenie złożenia dokumentów, które będzie wysyłane za pośrednictwem e-maila przez pracownika projektu na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.
Zasady składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego zostały szczegółowo opisane w §6 (dotacja) i §7 (wsparcie pomostowe) Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje na temat zasad udzielania wsparcia finansowego oraz wzory dokumentów zawiera Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl w zakładce Dokumenty projektowe
IV. Środki odwoławcze – pamiętaj o swoich prawach:
Procedura odwoławcza przysługuje Uczestnikom, którzy nie zostali wytypowani do otrzymania wsparcia finansowego (dotacji).
Odwołanie w formie pisemnej należy złożyć w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Uczestnika projektu pisemnej informacji o wyniku oceny.
Uczestnik ma prawo złożyć odwołanie od każdego etapu oceny (tj. oceny formalnej lub oceny merytorycznej).
Szczegółowe zasady, tryb i terminy zaskarżania wyników oceny etapu I i II opisane są w §8 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
________________________________________________________
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Toruński Park Technologiczny, ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wzorami dokumentów.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
OGŁOSZENIE NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO
(dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe)
nr 6/2021 z dnia 03.11.2021 r.
(dotyczy Uczestników projektu z terenu woj. kujawsko-pomorskiego)
w ramach projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości
i samozatrudnienia
w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8. Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe).
I. Termin składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami można składać w okresie od 16.11.2021 r. od godz. 8:00 do 19.11.2021 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć wniosek o przyznanie wsparcia finansowego:
Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, wsparcie finansowe w Projekcie jest przeznaczone jedynie dla Uczestników projektu, którzy zostali zakwalifikowali do Projektu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie projektu i rekrutacji uczestników do Projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”.
O wsparcie finansowe mogą ubiegać się Uczestnicy projektu, którzy:
a) zawarli umowy uczestnictwa w projekcie z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A., Gminą Miasto Włocławek i
b) ukończyli udział w działaniach szkoleniowo-doradczych oraz uzyskali zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub
c) zwolnieni zostali z obowiązku uczestniczenia w etapie szkoleniowo-doradczym z racji udokumentowania, że ich wiedza i kwalifikacje umożliwiają rozpoczęcie działalności bez wsparcia szkoleniowo-doradczego.
III. Miejsce i sposób składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wypełnione i kompletne dokumenty o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Do dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego proszę załączyć także pliki Excel Biznesplanu – cześć finansowa.
Datą złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego jest data wpływu dokumentów na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Uczestnika projektu należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl bądź kontaktu telefonicznego.
Każdy Uczestnik projektu, po złożeniu dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego, otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty i godziny ich przyjęcia, nadanym nr referencyjnym wniosku, który będzie jedocześnie służył jako identyfikator na liście rankingowej.
UWAGA: Potwierdzenie złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego nie jest wysyłane automatycznie z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Proszę oczekiwać na potwierdzenie złożenia dokumentów, które będzie wysyłane za pośrednictwem e-maila przez pracownika projektu na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.
Zasady składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego zostały szczegółowo opisane w §6 (dotacja) i §7 (wsparcie pomostowe) Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje na temat zasad udzielania wsparcia finansowego oraz wzory dokumentów zawiera Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl w zakładce Dokumenty projektowe.
IV. Środki odwoławcze – pamiętaj o swoich prawach:
Procedura odwoławcza przysługuje Uczestnikom, którzy nie zostali wytypowani do otrzymania wsparcia finansowego (dotacji).
Odwołanie w formie pisemnej należy złożyć w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Uczestnika projektu pisemnej informacji o wyniku oceny.
Uczestnik ma prawo złożyć odwołanie od każdego etapu oceny (tj. oceny formalnej lub oceny merytorycznej).
Szczegółowe zasady, tryb i terminy zaskarżania wyników oceny etapu I i II opisane są w §8 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
________________________________________________________
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Toruński Park Technologiczny, ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wzorami dokumentów.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
OGŁOSZENIE NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO
(dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe)
nr 5/2021 z dnia 30.09.2021 r.
(dotyczy Uczestników projektu z terenu woj. kujawsko-pomorskiego)
w ramach projektu
„Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości
i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe).
I. Termin składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami można składać w okresie od 08.10.2021 r. od godz. 8:00 do 13.10.2021 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć wniosek o przyznanie wsparcia finansowego:
Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, wsparcie finansowe w Projekcie jest przeznaczone jedynie dla Uczestników projektu, którzy zostali zakwalifikowali do Projektu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie projektu i rekrutacji uczestników do Projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”.
O wsparcie finansowe mogą ubiegać się Uczestnicy projektu, którzy:
a) zawarli umowy uczestnictwa w projekcie z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A., Gminą Miasto Włocławek i
b) ukończyli udział w działaniach szkoleniowo-doradczych oraz uzyskali zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub
c) zwolnieni zostali z obowiązku uczestniczenia w etapie szkoleniowo-doradczym z racji udokumentowania, że ich wiedza i kwalifikacje umożliwiają rozpoczęcie działalności bez wsparcia szkoleniowo-doradczego.
III. Miejsce i sposób składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wypełnione i kompletne dokumenty o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Do dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego proszę załączyć także pliki Excel Biznesplanu – cześć finansowa.
Datą złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego jest data wpływu dokumentów na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Uczestnika projektu należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl bądź kontaktu telefonicznego.
Każdy Uczestnik projektu, po złożeniu dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego, otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty i godziny ich przyjęcia, nadanym nr referencyjnym wniosku, który będzie jedocześnie służył jako identyfikator na liście rankingowej.
UWAGA: Potwierdzenie złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego nie jest wysyłane automatycznie z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Proszę oczekiwać na potwierdzenie złożenia dokumentów, które będzie wysyłane za pośrednictwem e-maila przez pracownika projektu na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.
Zasady składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego zostały szczegółowo opisane w §6 (dotacja) i §7 (wsparcie pomostowe) Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje na temat zasad udzielania wsparcia finansowego oraz wzory dokumentów zawiera Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl w zakładce Dokumenty projektowe
IV. Środki odwoławcze – pamiętaj o swoich prawach:
Procedura odwoławcza przysługuje Uczestnikom, którzy nie zostali wytypowani do otrzymania wsparcia finansowego (dotacji).
Odwołanie w formie pisemnej należy złożyć w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Uczestnika projektu pisemnej informacji o wyniku oceny.
Uczestnik ma prawo złożyć odwołanie od każdego etapu oceny (tj. oceny formalnej lub oceny merytorycznej).
Szczegółowe zasady, tryb i terminy zaskarżania wyników oceny etapu I i II opisane są w §8 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
_______________________________________________
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Toruński Park Technologiczny, ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wzorami dokumentów.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
OGŁOSZENIE NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO
(dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe)
nr 4/2021 z dnia 21.07.2021 r.
(dotyczy Uczestników projektu z terenu woj. kujawsko-pomorskiego)
w ramach projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe).
I. Termin składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami można składać w okresie od 02.08.2021 r. od godz. 8:00 do 05.08.2021 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć wniosek o przyznanie wsparcia finansowego:
Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, wsparcie finansowe w Projekcie jest przeznaczone jedynie dla Uczestników projektu, którzy zostali zakwalifikowali do Projektu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie projektu i rekrutacji uczestników do Projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w województwie kujawsko-pomorskim”.
O wsparcie finansowe mogą ubiegać się Uczestnicy projektu, którzy:
a) zawarli umowy uczestnictwa w projekcie z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A., Gminą Miasto Włocławek i
b) ukończyli udział w działaniach szkoleniowo-doradczych oraz uzyskali zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub
c) zwolnieni zostali z obowiązku uczestniczenia w etapie szkoleniowo-doradczym z racji udokumentowania, że ich wiedza i kwalifikacje umożliwiają rozpoczęcie działalności bez wsparcia szkoleniowo-doradczego.
III. Miejsce i sposób składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wypełnione i kompletne dokumenty o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Do dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego proszę załączyć także pliki Excel Biznesplanu – cześć finansowa.
Datą złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego jest data wpływu dokumentów na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Uczestnika projektu należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl bądź kontaktu telefonicznego.
Każdy Uczestnik projektu, po złożeniu dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego, otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty i godziny ich przyjęcia, nadanym nr referencyjnym wniosku, który będzie jedocześnie służył jako identyfikator na liście rankingowej.
UWAGA: Potwierdzenie złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego nie jest wysyłane automatycznie z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Proszę oczekiwać na potwierdzenie złożenia dokumentów, które będzie wysyłane za pośrednictwem e-maila przez pracownika projektu na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.
Zasady składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego zostały szczegółowo opisane w §6 (dotacja) i §7 (wsparcie pomostowe) Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje na temat zasad udzielania wsparcia finansowego oraz wzory dokumentów zawiera Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl w zakładce Dokumenty projektowe
IV. Środki odwoławcze – pamiętaj o swoich prawach:
Procedura odwoławcza przysługuje Uczestnikom, którzy nie zostali wytypowani do otrzymania wsparcia finansowego (dotacji).
Odwołanie w formie pisemnej należy złożyć w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Uczestnika projektu pisemnej informacji o wyniku oceny.
Uczestnik ma prawo złożyć odwołanie od każdego etapu oceny (tj. oceny formalnej lub oceny merytorycznej).
Szczegółowe zasady, tryb i terminy zaskarżania wyników oceny etapu I i II opisane są w §8 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
________________________________________________________
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Toruński Park Technologiczny, ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wzorami dokumentów.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
OGŁOSZENIE UZUPEŁNIAJĄCEGO NABORU WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO
(dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe)
nr 3/2021 z dnia 02.06.2021 r.
DLA UCZESTNIKÓW Z GRUP SZKOLENIOWYCH NR 1, 2 i 3
(dotyczy Uczestników projektu z terenu woj. kujawsko-pomorskiego, z wyłączeniem osób z Gminy Miasta Włocławek)
w ramach projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (dotacja i podstawowe wsparcie pomostowe).
I. Termin składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wnioski o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami można składać w okresie od 11.06.2021 r. od godz. 8:00 do 11.06.2021 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć wniosek o przyznanie wsparcia finansowego:
Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, wsparcie finansowe w Projekcie jest przeznaczone jedynie dla Uczestników projektu, którzy zostali zakwalifikowali do Projektu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie projektu i rekrutacji uczestników do Projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w województwie kujawsko-pomorskim”.
O wsparcie finansowe mogą ubiegać się Uczestnicy projektu, którzy:
a) zawarli umowy uczestnictwa w projekcie z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. i
b) ukończyli udział w działaniach szkoleniowo-doradczych oraz uzyskali zaświadczenie o ukończeniu szkolenia lub
c) zwolnieni zostali z obowiązku uczestniczenia w etapie szkoleniowo-doradczym z racji udokumentowania, że ich wiedza i kwalifikacje umożliwiają rozpoczęcie działalności bez wsparcia szkoleniowo-doradczego.
III. Miejsce i sposób składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego:
Wypełnione i kompletne dokumenty o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Do dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego proszę załączyć także pliki Excel Biznesplanu – cześć finansowa.
Datą złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego jest data wpływu dokumentów na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Uczestnika projektu należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl bądź kontaktu telefonicznego.
Każdy Uczestnik projektu, po złożeniu dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego, otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty i godziny ich przyjęcia, nadanym nr referencyjnym wniosku, który będzie jedocześnie służył jako identyfikator na liście rankingowej.
UWAGA: Potwierdzenie złożenia dokumentów o przyznanie wsparcia finansowego nie jest wysyłane automatycznie z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Proszę oczekiwać na potwierdzenie złożenia dokumentów, które będzie wysyłane za pośrednictwem e-maila przez pracownika projektu na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.
Zasady składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego zostały szczegółowo opisane w §6 (dotacja) i §7 (wsparcie pomostowe) Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
Szczegółowe informacje na temat zasad udzielania wsparcia finansowego oraz wzory dokumentów zawiera Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl w zakładce WNIOSKOWANIE O DOTACJE – DOKUMENTY PROJEKTOWE
IV. Środki odwoławcze – pamiętaj o swoich prawach:
Procedura odwoławcza przysługuje Uczestnikom, którzy nie zostali wytypowani do otrzymania wsparcia finansowego (dotacji).
Odwołanie w formie pisemnej należy złożyć w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Uczestnika projektu pisemnej informacji o wyniku oceny.
Uczestnik ma prawo złożyć odwołanie od każdego etapu oceny (tj. oceny formalnej lub oceny merytorycznej).
Szczegółowe zasady, tryb i terminy zaskarżania wyników oceny etapu I i II opisane są w §8 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Toruński Park Technologiczny, ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz wzorami dokumentów.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
OGŁOSZENIE NABORU FORMULARZY REKRUTACYJNYCH
W RAMACH RUNDY REKRUTACYJNEJ NR 3/DnS/2021
z dnia 25.02.2021 r.
do projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania formularzy rekrutacyjnych.
I. Termin składania Formularzy rekrutacyjnych:
Formularze rekrutacyjne wraz z załącznikami można składać w okresie od 15.03.2021 r. od godz. 8:00 do 26.03.2021 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć Formularz rekrutacyjny (grupa docelowa):
Do udziału w projekcie uprawnia się osoby fizyczne powyżej 29 roku życia (które ukończyły 30 rok życia, łącznie z dniem 30-tych urodzin), bezrobotne i bierne zawodowo, mieszkające w rozumieniu Kodeksu cywilnego lub uczące się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, należące do co najmniej jednej z poniższych grup:
a) osoby powyżej 50 roku życia,
b) kobiety,
c) osoby z niepełnosprawnościami,
d) osoby długotrwale bezrobotne,
e) osoby o niskich kwalifikacjach
z powiatów i miast na prawach powiatu:
POWIAT |
|
m. Bydgoszcz | mogileński |
m. Toruń | nakielski |
m. Grudziądz | radziejowski |
aleksandrowski | rypiński |
brodnicki | sępoleński |
bydgoski | świecki |
chełmiński | toruński |
golubsko-dobrzyński | tucholski |
grudziądzki | wąbrzeski |
inowrocławski | włocławski |
lipnowski | żniński |
W ramach grupy docelowej pierwszeństwo udziału w projekcie będą miały osoby, zwane dalej grupą preferowaną, zamieszkujące (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego):
- na terenie powiatów o wysokiej stopie bezrobocia tj. wyższej niż średnia dla województwa według danych na 30.06.2019 r.: powiat radziejowski, lipnowski, włocławski, grudziądzki, inowrocławski, aleksandrowski, sępoleński, wąbrzeski, chełmiński, nakielski, toruński, rypiński, mogileński, golubsko-dobrzyński, tucholski, żniński, m. Włocławek, m. Grudziądz;
- w mieście średnim, w tym mieście tracącym funkcje społeczno-gospodarcze tj. Brodnica, Chełmno, Grudziądz, Inowrocław, Nakło nad Notecią, Rypin, Świecie, Włocławek – co najmniej 30% Uczestników projektu.
III. Korzyści z udziału w projekcie:
Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie otrzymają kompleksowe wsparcie obejmujące:
- udział w szkoleniu z zakresu przedsiębiorczości,
- pomoc ekspertów w opracowaniu biznesplanu przedsięwzięcia,
- stypendium szkoleniowe i zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7,
- wsparcie finansowe na rozpoczęcie działalności gospodarczej:
- dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w wysokości 23 050,00 zł,
- finansowe wsparcie pomostowe w kwocie nie wyższej niż 980,00 zł przez okres pierwszych 6 miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej w ramach podstawowego wsparcia pomostowego i przez kolejne 3 miesiące w wysokości nie wyższej niż 920,24 zł w ramach przedłużonego wsparcia pomostowego z przeznaczeniem na pokrycie obowiązkowych składek ZUS i innych wydatków bieżących wyłącznie w kwocie netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT).
IV. Środki odwoławcze – pamiętaj o swoich prawach:
Procedura odwoławcza przysługuje Kandydatom, którzy nie zostali skierowani do udziału w etapie szkoleniowo–doradczym i/lub nie zgadzają się z otrzymaną oceną. Kandydat ma prawo złożyć odwołanie od każdego etapu rekrutacji (tj. etapu I – oceny formalnej i etapu II – spotkanie z doradcą zawodowym).
Odwołanie należy złożyć w formie pisemnej w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Kandydata pisemnej informacji o wynikach oceny.
Szczegółowe zasady, tryb i terminy zaskarżania wyników oceny etapu I i II opisane są w §6 Regulaminu projektu i rekrutacji uczestników.
V. Miejsce i sposób składania formularzy rekrutacyjnych:
Wypełnione i kompletne dokumenty rekrutacyjne (Formularz wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl.
Datą złożenia dokumentów rekrutacyjnych jest data i godzina wpływu dokumentów na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl bądź kontaktu telefonicznego.
Każdy Kandydat, po złożeniu dokumentów rekrutacyjnych, otrzyma potwierdzenie ich złożenia z podaniem daty i godziny ich przyjęcia, nadanym nr referencyjnym formularza, który będzie jedocześnie służył jako identyfikator na liście rankingowej.
UWAGA: Potwierdzenie złożenia dokumentów rekrutacyjnych nie jest wysyłane automatycznie z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl. Proszę oczekiwać na potwierdzenie złożenia dokumentów, które będzie wysyłane za pośrednictwem e-maila przez pracownika projektu na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu rekrutacyjnym.
Zasady składania formularzy rekrutacyjnych zostały szczegółowo opisane w §5 Regulaminu projektu i rekrutacji uczestników.
VI. Informacje na temat rundy rekrutacyjnej:
W ramach rundy rekrutacyjnej nr 3/DnS/2021 do udziału w projekcie (etapu szkoleniowo-doradczego) zostaną zakwalifikowane min. 62 osoby.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz zasady zakwalifikowania Kandydatów do projektu zawiera Regulaminu projektu i rekrutacji uczestników, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Toruński Park Technologiczny
ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem projektu i rekrutacji uczestników oraz wzorami dokumentów rekrutacyjnych.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU
OGŁOSZENIE NABORU FORMULARZY REKRUTACYJNYCH
W RAMACH RUNDY REKRUTACYJNEJ NR 1/DnS/2020
z dnia 01.12.2020 r.
do projektu „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w województwie kujawsko-pomorskim”
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje o możliwości składania formularzy rekrutacyjnych.
I. Termin składania Formularzy rekrutacyjnych:
Formularze rekrutacyjne wraz z załącznikami można składać w okresie od 14.12.2020 r. od godz. 8:00 do 31.12.2020 r. do końca dnia.
II. Kto może złożyć Formularz rekrutacyjny (grupa docelowa):
Do udziału w projekcie uprawnia się osoby fizyczne powyżej 29 roku życia (które ukończyły 30 rok życia, łącznie z dniem 30-tych urodzin), bezrobotne i bierne zawodowo, mieszkające w rozumieniu Kodeksu cywilnego lub uczące się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, należące do co najmniej jednej z poniższych grup:
a) osoby powyżej 50 roku życia,
b) kobiety,
c) osoby z niepełnosprawnościami,
d) osoby długotrwale bezrobotne,
e) osoby o niskich kwalifikacjach
z powiatów i miast na prawach powiatu:
POWIAT |
|
m. Bydgoszcz | mogileński |
m. Toruń | nakielski |
m. Grudziądz | radziejowski |
aleksandrowski | rypiński |
brodnicki | sępoleński |
bydgoski | świecki |
chełmiński | toruński |
golubsko-dobrzyński | tucholski |
grudziądzki | wąbrzeski |
inowrocławski | włocławski |
lipnowski | żniński |
W ramach grupy docelowej pierwszeństwo udziału w projekcie będą miały osoby, zwane dalej grupą preferowaną, zamieszkujące (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego):
- na terenie powiatów o wysokiej stopie bezrobocia tj. wyższej niż średnia dla województwa według danych na 30.06.2019 r.: powiat radziejowski, lipnowski, włocławski, grudziądzki, inowrocławski, aleksandrowski, sępoleński, wąbrzeski, chełmiński, nakielski, toruński, rypiński, mogileński, golubsko-dobrzyński, tucholski, żniński, m. Włocławek, m. Grudziądz;
- w mieście średnim, w tym mieście tracącym funkcje społeczno-gospodarcze tj. Brodnica, Chełmno, Grudziądz, Inowrocław, Nakło nad Notecią, Rypin, Świecie, Włocławek – co najmniej 30% Uczestników projektu.
III. Korzyści z udziału w projekcie:
Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie otrzymają kompleksowe wsparcie obejmujące:
- indywidulane doradztwo zawodowe na etapie rekrutacji,
- udział w szkoleniu z zakresu przedsiębiorczości,
- pomoc ekspertów w opracowaniu biznesplanu przedsięwzięcia,
- stypendium szkoleniowe i zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7,
- wsparcie finansowe na rozpoczęcie działalności gospodarczej:
- dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w wysokości 23 050,00 zł,
- finansowe wsparcie pomostowe w kwocie nie wyższej niż 980,00 zł przez okres pierwszych 6 miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej w ramach podstawowego wsparcia pomostowego i przez kolejne 3 miesiące w wysokości nie wyższej niż 920,24 zł w ramach przedłużonego wsparcia pomostowego z przeznaczeniem na pokrycie obowiązkowych składek ZUS i innych wydatków bieżących wyłącznie w kwocie netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT).
IV. Środki odwoławcze – pamiętaj o swoich prawach:
Procedura odwoławcza przysługuje Kandydatom, którzy nie zostali skierowani do udziału w etapie szkoleniowo–doradczym i/lub nie zgadzają się z otrzymaną oceną. Kandydat ma prawo złożyć odwołanie od każdego etapu rekrutacji (tj. etapu I – oceny formalnej i etapu II – spotkanie z doradcą zawodowym).
Odwołanie należy złożyć w formie pisemnej w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Kandydata pisemnej informacji o wynikach oceny.
Szczegółowe zasady, tryb i terminy zaskarżania wyników oceny etapu I i II opisane są w §6 Regulaminu projektu i rekrutacji uczestników.
V. Miejsce i sposób składania formularzy rekrutacyjnych:
Wypełnione i kompletne dokumenty rekrutacyjne (Formularz wraz z załącznikami) w formie zeskanowanych dokumentów należy złożyć w wyznaczonym w pkt. I terminie, za pośrednictwem maila na adres: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl.
Decyduje data i godzina wpływu dokumentów rekrutacyjnych na podany powyżej adres mailowy, a nie data wysyłki.
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. nie odpowiada za brak dostarczenia wiadomości na ww. adres bądź zatrzymanie wiadomości na serwerze w kategorii SPAM/śmieci, a do Kandydata należy weryfikacja dostarczenia wiadomości na podstawie odpowiedzi mailowej z adresu dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl bądź kontaktu telefonicznego.
Zasady składania formularzy rekrutacyjnych zostały szczegółowo opisane w §5 Regulaminu projektu i rekrutacji uczestników.
VI. Informacje na temat rundy rekrutacyjnej:
W ramach rundy rekrutacyjnej nr 1/DnS/2020 do udziału w projekcie (etapu szkoleniowo-doradczego) zakwalifikowanych zostanie 130 osób.
Szczegółowe informacje, wzory dokumentów oraz zasady zakwalifikowania Kandydatów do projektu zawiera Regulaminu projektu i rekrutacji uczestników, dostępny na stronie internetowej Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.: www.tarr.org.pl
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
Informacji dotyczących naboru udziela:
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, tel. 54 423 20 00, e-mail: dotacjanastartinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
BIURO PROJEKTU: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Toruński Park Technologiczny
ul. Włocławska 167, pok. 244, 87-100 Toruń, tel. 56 699 54 77, e-mail: dotacjanastarttarr [dot] org [dot] pl
Partner projektu: Gmina Miasto Włocławek
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU: Gmina Miasto Włocławek – Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel: 54 423 20 00, e-mail: biuroinkubator [dot] wloclawek [dot] pl
Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem projektu i rekrutacji uczestników oraz wzorami dokumentów rekrutacyjnych.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!
wpwp [dot] pl
Informacje o projekcie
Projekt realizowany jest w partnerstwie na podstawie zawartej umowy partnerstwa, której stronami są:
- Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (Lider projektu)
- Gmina Miasto Włocławek (Partner projektu).
Cel projektu
Celem projektu jest poprawa sytuacji na rynku pracy i zwiększenie zdolności do samozatrudnienia 180 osób powyżej 29 roku życia z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Grupa docelowa
Osoby fizyczne powyżej 29 roku życia (które ukończyły 30 r. ż., łącznie z dniem 30-tych urodzin), bezrobotne i bierne zawodowo mieszkające w rozumieniu Kodeksu cywilnego lub uczące się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, należące do co najmniej jednej z poniższych grup:
- osoby powyżej 50 roku życia,
- kobiety,
- osoby z niepełnosprawnościami,
- osoby długotrwale bezrobotne,
- osoby o niskich kwalifikacjach.
Wsparcie w projekcie nie będzie udzielane osobom, które:
- posiadały wpis do CEIDG, były zarejestrowane jako przedsiębiorcy w KRS lub prowadziły działalność gospodarczą na podstawie odrębnych przepisów w okresie 12 m-cy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu;
- zawiesiły lub miały zawieszoną działalność gospodarczą na podstawie przepisów o CEIDG lub KRS w okresie 12 m-cy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu;
- zamierzają założyć rolniczą działalność gospodarczą i równocześnie podlegać ubezpieczeniu społecznemu rolników zgodnie z ustawą z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników;
- zamierzają założyć działalność komorniczą zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 2018 r. o komornikach sądowych.
Działania projektu:
- Rekrutacja z udziałem doradcy zawodowego
Rekrutacja uczestników do projektu obejmuje cały obszar woj. kujawsko – pomorskiego/poszczególne powiaty i miasta na prawach powiatów w województwie.
- Działania szkoleniowo-doradcze, na które składają się:
-
Wsparcie szkoleniowe – 40 godzin szkolenia/grupę (15 grup) z zakresu przedsiębiorczości (m.in. formalno-prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej, formy rozliczeń z ZUS i US, podstawy rachunkowości, podstawy sporządzania biznes planu, prawo cywilne w działalności gospododarczej, zarządzanie przedsiębiorstwem, autoprezentacja firmy i marketing, komunikacja i negocjacje w biznesie).
-
Doradztwo indywidualne czyli pracę indywidualnego doradcy z uczestnikiem projektu, nad opracowaniem Biznes Planu oraz prognozy finansowej (2 h/osobę).
-
- Wsparcie finansowe na rozpoczęcie działalności gospodarczej
-
Dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej (dla 150 osób) – wsparcie w wysokości 23 050,00 zł (stawka jednostkowa).
-
Wsparcie pomostowe – wsparcie przyznawane na pokrycie obowiązkowych składek ZUS i innych wydatków bieżących wyłącznie w kwocie netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT), miesięcznie w kwocie nie większej niż równowartość minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązującego na dzień przyznania dotacji przez okres od 6 do 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej. W ramach projektu zapewnia się wsparcie pomostowe (dla ok. 100 osób) w wysokości średnio 980 zł/m-c przez okres pierwszych 6 m-cy i przedłużone wsparcie pomostowe (dla ok. 50 osób) na kolejne 3 m-ce w wysokości średnio 920,24 zł/m-c.
-
W efekcie działań projektowych wsparciem szkoleniowo-doradczym zostanie objętych 180 osób dorosłych, w tym co najmniej 50 osób z terenu Gminy Miasta Włocławek. 150 osób pozostających bez pracy utworzy dla siebie miejsce pracy w postaci podjęcia działalności gospodarczej.
Wartość projektu
5 231 147,60 PLN
Wkład Unii Europejskiej
5 142 465,22 PLN
Okres realizacji projektu
01.07.2020 r. - 31.12.2022 r.
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
UDOGODNIENIA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU
„Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
w województwie kujawsko – pomorskim”.
-
Udogodnienia architektoniczne:
Biura projektu: Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.(Beneficjenta – Lidera projektu) oraz Partnera projektu – Gminy Miasto Włocławek mieszczą się w budynkach dostępnym architektonicznie dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, w szczególności z art. 5 ust. 1 tej ustawy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz z zasadami wiedzy technicznej.
- budynki wyposażone są w windy,
- szerokie wejścia do budynków przystosowane są dla potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim,
- dostęp do wszystkich pomieszczeń ułatwiają szerokie korytarze,
- obiekty posiadają parkingi, w tym z miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych,
- do biur projektu można dojechać komunikacją miejską.
- Istnieje możliwość skorzystania z asysty pracowników projektu.
-
Udogodnienia wynikające z uczestnictwa w projekcie:
- doradztwo zawodowe realizowane na etapie rekrutacji Kandydata do projektu w terminach, godzinach i miejscach dopasowanych do możliwości Kandydatów, w pomieszczeniach o odpowiedniej kubaturze, spełniające wymogi obowiązujących przepisów BHP, dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- organizacja wsparcia szkoleniowo-doradczego dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, z uwzględnieniem rodzaju i stopnia niepełnosprawności Kandydata/Uczestnika projektu,
- wsparcie wyrównujące szanse (np. możliwość korzystania ze wsparcia z udziałem asystenta osoby z niepełnosprawnością, tłumacza, technologie asystujące).
Kontakt
Zapraszamy do kontaktu:
BIURO PROJEKTU
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Toruński Park Technologiczny
ul. Włocławska 167, pok. 244
87-100 Toruń
- tel: 56 699 54 77
- e-mail: dotacjanastart
tarr [dot] org [dot] pl
PUNKT KONTAKTOWY PARTNERA PROJEKTU:
Gmina Miasto Włocławek
Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości
Toruńska 148
87-800 Włocławek
- tel: 54 423 20 00
- e-mail: biuro
inkubator [dot] wloclawek [dot] pl
RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane „RODO”) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. informuje, iż:
- Administratorem danych osobowych osób zwracających się o udzielenie informacji w związku z realizacją projektu pn. „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.3 Wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w regionie jest Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Toruniu, ul. Włocławska 167;
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych można uzyskać pod numerem telefonu 56 699 55 00 lub wysyłając zapytanie drogą mailową na adres: iodo
tarr [dot] org [dot] pl;
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania kontaktu i udzielenia informacji w związku z inicjatywą osoby – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO jako prawnie uzasadnionego interesu Administratora;
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione z mocy prawa do uzyskania danych osobowych i podmioty zaangażowane w nawiązanie kontaktu i udzielenie informacji, np. usługi IT i cloud doradcze, kurierskie, pocztowe tj. podmioty, które w imieniu Administratora przetwarzają dane osobowe na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych;
- Dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego projektu pn. „Dotacja na start – wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia w województwie kujawsko-pomorskim”;
- Osoba, której dotyczą dane osobowe ma prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych osobowych;
- Osoba, której dotyczą dane osobowe ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może skutkować niemożliwością nawiązania kontaktu i udzielenia informacji.
Dokumenty projektowe
Załączniki do Regulaminu:
Załączniki do Regulaminu: