page background

Praca

06.07.2021
Specjalista ds. dotacji – Fundusz Eksportowy

Aktualnie poszukujemy osoby do rozliczania i kontroli projektów unijnych realizowanych w ramach Funduszu Eksportowego.
 
Wymagania obowiązkowe:

•    wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunków ekonomicznych: ekonomia, finanse i rachunkowość),
•    biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office oraz Internet, poczta elektroniczna).

Dodatkowe atuty:

•    roczne doświadczenie/staż na stanowisku związanym z rozliczaniem projektów unijnych,
•    znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020,
•    znajomość zasad przygotowywania postępowań związanych z wyborem Dostawców/Wykonawców w oparciu o zasadę konkurencyjności,
•    prawo jazdy kat. B,
•    samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie,
•    komunikatywność.

Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za:

•    obsługę przedsiębiorstw w ramach projektu grantowego,
•    monitoring projektów przedsiębiorców,
•    utrzymanie stałego kontaktu z obsługiwanymi firmami.

Zadania zatrudnionej osoby:

•    ocena wniosków o powierzenie grantów,
•    podpisywanie umów z przedsiębiorstwami,
•    rozliczanie wniosków o płatność (refundacja/zaliczka),
•    bieżąca kontrola wydatków oraz kontrola w siedzibach przedsiębiorstw,

Oferujemy:

•    pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
•    motywujący system wynagrodzenia,
•    dostęp do pakietu medycznego PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie grupowe w PZU Życie,
•    narzędzia pracy zdalnej.

Dane kontaktowe:

Renata Wichrowska
Sekretariat Zarządu TARR S.A.
56 699 55 00
sekretariatattarr [dot] org [dot] pl

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: sekretariatattarr [dot] org [dot] pl do dnia 30.07.2021r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy zawrzeć klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

 

15.06.2021
Specjalista ds. promocji

Aktualnie poszukujemy osoby do prowadzenia strony internetowej i mediów społecznościowych Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz kontaktów z mediami.

Wymagania obowiązkowe: 

  • wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunków: media, public relations),
  • biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office oraz Internet, poczta elektroniczna),
  • umiejętność redagowania tekstów,
  • dobre umiejętności komunikacyjne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Dodatkowe atuty: 

  • roczny staż pracy w firmie / instytucji na zbliżonym stanowisku,
  • doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych,
  • podstawowa znajomość systemów redagowania stron internetowych (CMS),
  • znajomość narzędzi graficznych typu Corel, Canva,
  • samodzielność i zaangażowanie.

Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za:

  • wizerunek Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w mediach tradycyjnych i społecznościowych,
  • przedstawianie spójnej i przejrzystej informacji na temat działań realizowanych przez Agencję,
  • budowanie relacji z odbiorcami działań TARR S.A. za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Zadania zatrudnionej osoby:

  • redagowanie i wprowadzanie informacji na strony internetowe Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i Toruńskiego Parku Technologicznego,
  • prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w mediach społecznościowych zarządzanych przez Toruńską Agencje Rozwoju Regionalnego S.A. i Toruński Park Technologiczny,
  • tworzenie prostych grafik na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w sieci
  • współpraca i stały kontakt z mediami lokalnymi i regionalnymi  w zakresie działań informacyjno-promocyjnych,
  • wsparcie zespołów projektowych w zakresie realizacji działań informacyjno-promocyjnych  przewidzianych w projektach.

Oferujemy:

  • pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • współpracę z zagranicznymi partnerami w międzynarodowych projektach prowadzonych przez Agencję,
  • motywujący system wynagrodzenia,
  • dostęp do pakietu medycznego PZU Zdrowie oraz ubezpieczenie grupowe w PZU Życie,
  • narzędzia pracy zdalnej.

Dane kontaktowe:
Renata Wichrowska
Sekretariat Zarządu TARR S.A.
(56) 699 55 00
sekretariatattarr [dot] org [dot] pl

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: sekretariatattarr [dot] org [dot] pl do dnia 25.06.2021r. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy zawrzeć klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".