Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Pomagamy firmom wejść na wyższy poziom rozwoju, służąc naszym doświadczeniem i kreatywnością.

Aktualności

najnowsze archiwum
14 lutego 2019 MIĘDZYNARODOWE GIEŁDY KOOPERACYJNE NA TARGACH HANNOVER MESSE, 1-5 KWIETNIA 2019, HANNOVER (NIEMCY)

W dniach 1-5 kwietnia 2019 w Hannoverze (Niemcy) odbędą się największe na świecie targi przemysłowe HANNOVER MESSE! Można będzie na nich znaleźć pełny przekrój innowacji technicznych dla całego łańcucha wartości, od automatyzacji produkcji po rozwiązania dla dostawców. Ogromna liczba osób decyzyjnych sprawia, że jest to idealne miejsce do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Taka okazja zdarza się tylko raz w roku.

Przy okazji tych targów odbędą się dwie niezależne giełdy kooperacyjne.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W GIEŁDACH KOOPERACYJNYCH?

  • Hannover Messe to największe wydarzenie branży przemysłowej na świecie!
  • Formuła rozmów biznesowych to efektywny, niedrogi i wygodny sposób na poznanie wielu potencjalnych partnerów gospodarczych w jednym miejscu i czasie;
  • Jest to szansa na znalezienie partnerów do współpracy, wymiany doświadczeń i wiedzy;
  • Umożliwia zapoznanie się z aktualnymi trendami na rynku w szeroko pojętej branży przemysłowej.

JAK TO DZIAŁA?

  • Uczestnicy określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chcieliby nawiązać w formularzu rejestracyjnym;
  • Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu on-line na stronie internetowej giełdy;
  • Z  katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby się spotkać;
  • Po zamknięciu rejestracji  system dokona automatycznego ustalenia terminów spotkań dla każdego z zarejestrowanych uczestników. Każdy otrzyma swoją indywidualną agendę drogą mailową na kilka dni przed rozpoczęciem giełdy kooperacyjnej;
  • W trakcie trwania wydarzenia, przy ponumerowanych stolikach, odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych 30-minutowych spotkań B2B.

Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna b2fair, 1-5 kwietnia 2019

Giełda kooperacyjna b2fair przeznaczona jest dla przedstawicieli firm i innych podmiotów oferujących swoje produkty i usługi w szeroko pojętej branży przemysłowej, w szczególności w dziedzinie:

  • rozwiązań software i hardware IT/ICT dla przemysłu;
  • drukowania w technologii 3D;
  • produkcji przemysłowej;
  • obróbki skrawaniem, obróbki powierzchniowej;
  • fotowoltaiki, energii wiatrowej i wodnej;
  • zarządzania energią;
  • automatyki przemysłowej i urządzeń pomiarowych;
  • robotyki.

Strona wydarzenia: http://www.b2fair.com/hannovermesse2019  
Rejestracja: http://www.b2fair.com/Registration/hannovermesse2019/regSelectPartner

KOSZTY

Rejestracja do 15 lutego 2019 r.:

Uczestnictwo w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatne! Jednocześnie główny organizator wydarzenia – Luksemburska Izba Handlowa, informuje, że firmy które zarejestrują się do 15 lutego, jednak  po tym terminie odwołają swój udział w wydarzeniu, zostaną obciążone opłatą manipulacyjną w wysokości 150 EUR. 

Rejestracja po 15 lutego 2019 r.:

119 EUR + 75 EUR za każdą dodatkową osobę biorącą udział w wydarzeniu.

WAŻNE TERMINY:

do 22 marca 2019 r. Rejestracja online
do 1 kwietnia 2019 r. Wybór partnerów do spotkań
1-5 kwietnia  2019 r. Spotkania biznesowe   (Hala 27, stoisko D24)

Międzynarodowe Spotkania Brokerskie Technology & Business Cooperation Days, 1-4 kwietnia 2019

Jest to miejsce dla innowacyjnych firm i instytucji badawczych, w którym łatwo znaleźć partnerów do współpracy technologicznej i badawczej w następujących obszarach:

  • Rozwiązania Przemysłu 4.0 i Smart Factory;
  • Zasoby i energooszczędne technologie produkcyjne;
  • Zrównoważona energia i mobilność;
  • Narzędzia pomiarowe.

Strona wydarzenia: https://technology-business-cooperation-days.b2match.io
Rejestracja: https://technology-business-cooperation-days.b2match.io/signup

KOSZTY

Rejestracja do 15 lutego 2019 r.:

Uczestnictwo w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatne!   

Rejestracja po 15 lutego 2019 r.:

119 EUR + 75 EUR za każdą dodatkową osobę biorącą udział w wydarzeniu.

 WAŻNE TERMINY:

do 17 marca  2019 r. Rejestracja online
do 17 marca  2019 r. Wybór partnerów do spotkań
do 24 marca 2019 r. Potwierdzenie udziału w poszczególnych spotkaniach
1-4  kwietnia  2019 r. Spotkania biznesowe  (hala 2, stoisko C01)

W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z ośrodkiem Enterprise Europe Network w Toruniu: Barbara Gregorczyk, barbara.gregorczyk@tarr.org.pl, tel. 56 699 54 80

  • 18 marca 2019 Zakończenie pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej – 31.03.2019
    18 marca 2019 Zakończenie pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej – 31.03.2019

    W związku z zakończeniem z dniem 31.03.2019r. pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej dla województwa kujawsko-pomorskiego informujemy, że wszelką korespondencję w tym wnioski o zwrot weksli należy kierować do Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie ul. Smocza 27.

    czytaj więcej
  • 25 kwietnia 2016 Ostrzegamy przed osobami podszywającymi się pod pracowników TARR S.A.
    25 kwietnia 2016 Ostrzegamy przed osobami podszywającymi się pod pracowników TARR S.A.

    W związku z nasileniem się działań różnych firm komercyjnych, których przedstawiciele dzwonią do przedsiębiorców z ofertą pośrednictwa w uzyskaniu dofinansowania z funduszy europejskich po uprzednim uiszczeniu opłaty manipulacyjnej pobieranej celem weryfikacji podmiotu pod kątem jego wiarygodności, mającej następnie podlegać zwrotowi, odpłatnej sprzedaży książek, płyt CD lub udziału w płatnych szkoleniach […]

    czytaj więcej
  • 16 maja 2019 Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna podczas Konferencji POLISHOPA Design Thinking – Bydgoszcz, 3 czerwiec 2019 r.
    16 maja 2019 Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna podczas Konferencji POLISHOPA Design Thinking – Bydgoszcz, 3 czerwiec 2019 r.

    godzina: 11:40 – 15:40 miejsce: Opera Nova – Bydgoszcz, sala MANRU organizator: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., SHOPA Sp. z o.o. Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. serdecznie zaprasza przedsiębiorców, ekspertów, specjalistów, entuzjastów  i wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem metod Design Thinking* oraz Service Design** w tworzeniu […]

    czytaj więcej
  • 16 maja 2019 Seminarium: „Instrument MŚP – realne zmiany na horyzoncie w zakresie finansowania innowacji”
    16 maja 2019 Seminarium: „Instrument MŚP – realne zmiany na horyzoncie w zakresie finansowania innowacji”

    Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego ma przyjemność zaprosić przedsiębiorców sektora MŚP do udziału w spotkaniu informacyjnym: Instrument MŚP – realne zmiany na horyzoncie w zakresie finansowania innowacji. Miejsce: Toruński Park Technologiczny, s. konferencyjna, ul. Włocławska 167, Toruń Termin: 27.06.2019 r. Tematyka […]

    czytaj więcej
  • 9 maja 2019 Praktyczne zagadnienia eksportu i prowadzenia działalności w USA
    9 maja 2019 Praktyczne zagadnienia eksportu i prowadzenia działalności w USA

    Kujawsko-Pomorskie COIE oraz Amerykańska Izba Handlowa w Polsce zaprasza na kolejne bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców. Termin i miejsce spotkania: 20 maja 2019 r., rozpoczęcie o godzinie 10.00 (rejestracja od godziny 9.30), City Hotel, Bydgoszcz, ul. 3 Maja 6. Dla kogo spotkanie: Seminarium skierowane jest, przede wszystkim, do firm […]

    czytaj więcej
  • 6 maja 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – lista złożonych projektów w ramach II rundy Konkursu
    6 maja 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – lista złożonych projektów w ramach II rundy Konkursu

    W dniu 5 maja br. zakończyła się druga runda naboru w konkursie nr 1/UD/2019 na usługi doradcze, polegające na opracowaniu strategii internacjonalizacji działalności gospodarczej. W odpowiedzi na tę rundę wpłynęło 10 wniosków. Komisja przystąpiła do oceny projektów. Przewidywany termin rozstrzygnięcia wynosi 21 dni, liczonych od dnia zakończenia naboru […]

    czytaj więcej
  • 30 kwietnia 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – wyniki oceny projektów złożonych w rundzie I
    30 kwietnia 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – wyniki oceny projektów złożonych w rundzie I

    Informujemy, że w dniu 26 kwietnia br. Komisja zakończyła ocenę projektów złożonych w odpowiedzi na I rundę naboru Konkursu nr 1/UD/2019 na usługi doradcze. Przedmiotem konkursu jest wybór projektów złożonych przez przedsiębiorców, posiadających w ofercie produkty o potencjale eksportowym, dla których zostanie opracowana strategia internacjonalizacji. W wyniku oceny wybrano do wsparcia 18 projektów, […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI
Kontakt
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
87-100 Toruń, ul. Włocławska 167 56 699 55 00 Dane teleadresowe