Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Pomagamy firmom wejść na wyższy poziom rozwoju, służąc naszym doświadczeniem i kreatywnością.

Aktualności

najnowsze archiwum
14 lutego 2019 MIĘDZYNARODOWE GIEŁDY KOOPERACYJNE NA TARGACH HANNOVER MESSE, 1-5 KWIETNIA 2019, HANNOVER (NIEMCY)

W dniach 1-5 kwietnia 2019 w Hannoverze (Niemcy) odbędą się największe na świecie targi przemysłowe HANNOVER MESSE! Można będzie na nich znaleźć pełny przekrój innowacji technicznych dla całego łańcucha wartości, od automatyzacji produkcji po rozwiązania dla dostawców. Ogromna liczba osób decyzyjnych sprawia, że jest to idealne miejsce do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Taka okazja zdarza się tylko raz w roku.

Przy okazji tych targów odbędą się dwie niezależne giełdy kooperacyjne.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W GIEŁDACH KOOPERACYJNYCH?

  • Hannover Messe to największe wydarzenie branży przemysłowej na świecie!
  • Formuła rozmów biznesowych to efektywny, niedrogi i wygodny sposób na poznanie wielu potencjalnych partnerów gospodarczych w jednym miejscu i czasie;
  • Jest to szansa na znalezienie partnerów do współpracy, wymiany doświadczeń i wiedzy;
  • Umożliwia zapoznanie się z aktualnymi trendami na rynku w szeroko pojętej branży przemysłowej.

JAK TO DZIAŁA?

  • Uczestnicy określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chcieliby nawiązać w formularzu rejestracyjnym;
  • Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu on-line na stronie internetowej giełdy;
  • Z  katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby się spotkać;
  • Po zamknięciu rejestracji  system dokona automatycznego ustalenia terminów spotkań dla każdego z zarejestrowanych uczestników. Każdy otrzyma swoją indywidualną agendę drogą mailową na kilka dni przed rozpoczęciem giełdy kooperacyjnej;
  • W trakcie trwania wydarzenia, przy ponumerowanych stolikach, odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych 30-minutowych spotkań B2B.

Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna b2fair, 1-5 kwietnia 2019

Giełda kooperacyjna b2fair przeznaczona jest dla przedstawicieli firm i innych podmiotów oferujących swoje produkty i usługi w szeroko pojętej branży przemysłowej, w szczególności w dziedzinie:

  • rozwiązań software i hardware IT/ICT dla przemysłu;
  • drukowania w technologii 3D;
  • produkcji przemysłowej;
  • obróbki skrawaniem, obróbki powierzchniowej;
  • fotowoltaiki, energii wiatrowej i wodnej;
  • zarządzania energią;
  • automatyki przemysłowej i urządzeń pomiarowych;
  • robotyki.

Strona wydarzenia: http://www.b2fair.com/hannovermesse2019  
Rejestracja: http://www.b2fair.com/Registration/hannovermesse2019/regSelectPartner

KOSZTY

Rejestracja do 15 lutego 2019 r.:

Uczestnictwo w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatne! Jednocześnie główny organizator wydarzenia – Luksemburska Izba Handlowa, informuje, że firmy które zarejestrują się do 15 lutego, jednak  po tym terminie odwołają swój udział w wydarzeniu, zostaną obciążone opłatą manipulacyjną w wysokości 150 EUR. 

Rejestracja po 15 lutego 2019 r.:

119 EUR + 75 EUR za każdą dodatkową osobę biorącą udział w wydarzeniu.

WAŻNE TERMINY:

do 22 marca 2019 r. Rejestracja online
do 1 kwietnia 2019 r. Wybór partnerów do spotkań
1-5 kwietnia  2019 r. Spotkania biznesowe   (Hala 27, stoisko D24)

Międzynarodowe Spotkania Brokerskie Technology & Business Cooperation Days, 1-4 kwietnia 2019

Jest to miejsce dla innowacyjnych firm i instytucji badawczych, w którym łatwo znaleźć partnerów do współpracy technologicznej i badawczej w następujących obszarach:

  • Rozwiązania Przemysłu 4.0 i Smart Factory;
  • Zasoby i energooszczędne technologie produkcyjne;
  • Zrównoważona energia i mobilność;
  • Narzędzia pomiarowe.

Strona wydarzenia: https://technology-business-cooperation-days.b2match.io
Rejestracja: https://technology-business-cooperation-days.b2match.io/signup

KOSZTY

Rejestracja do 15 lutego 2019 r.:

Uczestnictwo w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatne!   

Rejestracja po 15 lutego 2019 r.:

119 EUR + 75 EUR za każdą dodatkową osobę biorącą udział w wydarzeniu.

 WAŻNE TERMINY:

do 17 marca  2019 r. Rejestracja online
do 17 marca  2019 r. Wybór partnerów do spotkań
do 24 marca 2019 r. Potwierdzenie udziału w poszczególnych spotkaniach
1-4  kwietnia  2019 r. Spotkania biznesowe  (hala 2, stoisko C01)

W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z ośrodkiem Enterprise Europe Network w Toruniu: Barbara Gregorczyk, barbara.gregorczyk@tarr.org.pl, tel. 56 699 54 80

  • 14 sierpnia 2019 OFERTA INWESTYCYJNA TARR S.A.
    14 sierpnia 2019 OFERTA INWESTYCYJNA TARR S.A.

    Toruń – rejon ulicy Gen. W. Andersa, Poznańskiej oraz trasy S-10 (dz.1/117, 1/118, 1/119, 1/122, 1/123, 1/124, 1/125, 1/129, 1/130, 1/131) Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. przedstawia ofertę sprzedaży atrakcyjnych terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w południowo-zachodniej części Torunia w rejonie ulicy Gen. W. Andersa, […]

    czytaj więcej
  • 18 marca 2019 Zakończenie pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej – 31.03.2019
    18 marca 2019 Zakończenie pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej – 31.03.2019

    W związku z zakończeniem z dniem 31.03.2019r. pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej dla województwa kujawsko-pomorskiego informujemy, że wszelką korespondencję w tym wnioski o zwrot weksli należy kierować do Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie ul. Smocza 27.

    czytaj więcej
  • 25 kwietnia 2016 Ostrzegamy przed osobami podszywającymi się pod pracowników TARR S.A.
    25 kwietnia 2016 Ostrzegamy przed osobami podszywającymi się pod pracowników TARR S.A.

    W związku z nasileniem się działań różnych firm komercyjnych, których przedstawiciele dzwonią do przedsiębiorców z ofertą pośrednictwa w uzyskaniu dofinansowania z funduszy europejskich po uprzednim uiszczeniu opłaty manipulacyjnej pobieranej celem weryfikacji podmiotu pod kątem jego wiarygodności, mającej następnie podlegać zwrotowi, odpłatnej sprzedaży książek, płyt CD lub udziału w płatnych szkoleniach […]

    czytaj więcej
  • 16 sierpnia 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – kryteria wyboru projektów na udział w targach
    16 sierpnia 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – kryteria wyboru projektów na udział w targach

    Znane są już kryteria wyboru projektów na internacjonalizację działalności gospodarczej kujawsko‑pomorskich firm. Przedsiębiorcy będą mogli otrzymać do 85% dofinansowania na udział w krajowych i zagranicznych targach i wystawach oraz usługi doradcze w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej. Warunkiem otrzymania grantu jest spełnienie wszystkich kryteriów formalnych i dostępowych. […]

    czytaj więcej
  • 7 sierpnia 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – spotkanie dla Wnioskodawców
    7 sierpnia 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – spotkanie dla Wnioskodawców

    Zapraszamy przedsiębiorców na spotkanie informacyjne, dotyczące zasad naboru wniosków w konkursie 2/UD/2019  na usługi doradcze, polegające na opracowaniu strategii internacjonalizacji. Spotkanie odbędzie się 6 września 2019 r. o godzinie 10.00 w Toruniu, w siedzibie Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się przez stronę […]

    czytaj więcej
  • 1 sierpnia 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – kolejny nabór wniosków już od 19 sierpnia!
    1 sierpnia 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – kolejny nabór wniosków już od 19 sierpnia!

    Chcesz wejść na nowe rynki zagraniczne? Opracujemy dla Twojej firmy strategię internacjonalizacji! Usługi doradcze, dofinansowane w 100% z UE, są dedykowane mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom z województwa kujawsko-pomorskiego, które posiadają potencjał eksportowy oraz spełniają definicję startującego eksportera. Startujący eksporter to przedsiębiorstwo, którego udział przychodów ze sprzedaży zagranicznej, w stosunku do osiągniętych […]

    czytaj więcej
  • 30 lipca 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – wyniki oceny projektów złożonych w rundzie IV
    30 lipca 2019 FUNDUSZ EKSPORTOWY – wyniki oceny projektów złożonych w rundzie IV

    Informujemy, że w dniu 26 lipca br. Komisja zakończyła ocenę projektów złożonych w odpowiedzi na IV rundę naboru Konkursu nr 1/UD/2019 na usługi doradcze. Przedmiotem konkursu był wybór projektów złożonych przez przedsiębiorców, posiadających w ofercie produkty o potencjale eksportowym, dla których zostanie opracowana strategia internacjonalizacji. W wyniku oceny wybrano do wsparcia 7 projektów, […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI
Kontakt
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
87-100 Toruń, ul. Włocławska 167 56 699 55 00 Dane teleadresowe