Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Pomagamy firmom wejść na wyższy poziom rozwoju, służąc naszym doświadczeniem i kreatywnością.

Aktualności

najnowsze archiwum
14 lutego 2019 MIĘDZYNARODOWE GIEŁDY KOOPERACYJNE NA TARGACH HANNOVER MESSE, 1-5 KWIETNIA 2019, HANNOVER (NIEMCY)

W dniach 1-5 kwietnia 2019 w Hannoverze (Niemcy) odbędą się największe na świecie targi przemysłowe HANNOVER MESSE! Można będzie na nich znaleźć pełny przekrój innowacji technicznych dla całego łańcucha wartości, od automatyzacji produkcji po rozwiązania dla dostawców. Ogromna liczba osób decyzyjnych sprawia, że jest to idealne miejsce do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Taka okazja zdarza się tylko raz w roku.

Przy okazji tych targów odbędą się dwie niezależne giełdy kooperacyjne.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W GIEŁDACH KOOPERACYJNYCH?

  • Hannover Messe to największe wydarzenie branży przemysłowej na świecie!
  • Formuła rozmów biznesowych to efektywny, niedrogi i wygodny sposób na poznanie wielu potencjalnych partnerów gospodarczych w jednym miejscu i czasie;
  • Jest to szansa na znalezienie partnerów do współpracy, wymiany doświadczeń i wiedzy;
  • Umożliwia zapoznanie się z aktualnymi trendami na rynku w szeroko pojętej branży przemysłowej.

JAK TO DZIAŁA?

  • Uczestnicy określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chcieliby nawiązać w formularzu rejestracyjnym;
  • Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu on-line na stronie internetowej giełdy;
  • Z  katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby się spotkać;
  • Po zamknięciu rejestracji  system dokona automatycznego ustalenia terminów spotkań dla każdego z zarejestrowanych uczestników. Każdy otrzyma swoją indywidualną agendę drogą mailową na kilka dni przed rozpoczęciem giełdy kooperacyjnej;
  • W trakcie trwania wydarzenia, przy ponumerowanych stolikach, odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych 30-minutowych spotkań B2B.

Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna b2fair, 1-5 kwietnia 2019

Giełda kooperacyjna b2fair przeznaczona jest dla przedstawicieli firm i innych podmiotów oferujących swoje produkty i usługi w szeroko pojętej branży przemysłowej, w szczególności w dziedzinie:

  • rozwiązań software i hardware IT/ICT dla przemysłu;
  • drukowania w technologii 3D;
  • produkcji przemysłowej;
  • obróbki skrawaniem, obróbki powierzchniowej;
  • fotowoltaiki, energii wiatrowej i wodnej;
  • zarządzania energią;
  • automatyki przemysłowej i urządzeń pomiarowych;
  • robotyki.

Strona wydarzenia: http://www.b2fair.com/hannovermesse2019  
Rejestracja: http://www.b2fair.com/Registration/hannovermesse2019/regSelectPartner

KOSZTY

Rejestracja do 15 lutego 2019 r.:

Uczestnictwo w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatne! Jednocześnie główny organizator wydarzenia – Luksemburska Izba Handlowa, informuje, że firmy które zarejestrują się do 15 lutego, jednak  po tym terminie odwołają swój udział w wydarzeniu, zostaną obciążone opłatą manipulacyjną w wysokości 150 EUR. 

Rejestracja po 15 lutego 2019 r.:

119 EUR + 75 EUR za każdą dodatkową osobę biorącą udział w wydarzeniu.

WAŻNE TERMINY:

do 22 marca 2019 r. Rejestracja online
do 1 kwietnia 2019 r. Wybór partnerów do spotkań
1-5 kwietnia  2019 r. Spotkania biznesowe   (Hala 27, stoisko D24)

Międzynarodowe Spotkania Brokerskie Technology & Business Cooperation Days, 1-4 kwietnia 2019

Jest to miejsce dla innowacyjnych firm i instytucji badawczych, w którym łatwo znaleźć partnerów do współpracy technologicznej i badawczej w następujących obszarach:

  • Rozwiązania Przemysłu 4.0 i Smart Factory;
  • Zasoby i energooszczędne technologie produkcyjne;
  • Zrównoważona energia i mobilność;
  • Narzędzia pomiarowe.

Strona wydarzenia: https://technology-business-cooperation-days.b2match.io
Rejestracja: https://technology-business-cooperation-days.b2match.io/signup

KOSZTY

Rejestracja do 15 lutego 2019 r.:

Uczestnictwo w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatne!   

Rejestracja po 15 lutego 2019 r.:

119 EUR + 75 EUR za każdą dodatkową osobę biorącą udział w wydarzeniu.

 WAŻNE TERMINY:

do 17 marca  2019 r. Rejestracja online
do 17 marca  2019 r. Wybór partnerów do spotkań
do 24 marca 2019 r. Potwierdzenie udziału w poszczególnych spotkaniach
1-4  kwietnia  2019 r. Spotkania biznesowe  (hala 2, stoisko C01)

W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z ośrodkiem Enterprise Europe Network w Toruniu: Barbara Gregorczyk, barbara.gregorczyk@tarr.org.pl, tel. 56 699 54 80

  • 18 marca 2019 Zakończenie pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej – 31.03.2019
    18 marca 2019 Zakończenie pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej – 31.03.2019

    W związku z zakończeniem z dniem 31.03.2019r. pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej dla województwa kujawsko-pomorskiego informujemy, że wszelką korespondencję w tym wnioski o zwrot weksli należy kierować do Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie ul. Smocza 27.

    czytaj więcej
  • 25 kwietnia 2016 Ostrzegamy przed osobami podszywającymi się pod pracowników TARR S.A.
    25 kwietnia 2016 Ostrzegamy przed osobami podszywającymi się pod pracowników TARR S.A.

    W związku z nasileniem się działań różnych firm komercyjnych, których przedstawiciele dzwonią do przedsiębiorców z ofertą pośrednictwa w uzyskaniu dofinansowania z funduszy europejskich po uprzednim uiszczeniu opłaty manipulacyjnej pobieranej celem weryfikacji podmiotu pod kątem jego wiarygodności, mającej następnie podlegać zwrotowi, odpłatnej sprzedaży książek, płyt CD lub udziału w płatnych szkoleniach […]

    czytaj więcej
  • 18 marca 2019 Podsumowanie spotkania dla wnioskodawców Funduszu Eksportowego – 15.03.2019
    18 marca 2019 Podsumowanie spotkania dla wnioskodawców Funduszu Eksportowego – 15.03.2019

    15 marca odbyło się spotkanie informacyjne dla firm, które chcą skorzystać ze wsparcia na opracowanie strategii internacjonalizacji. Konkurs na usługi doradcze został ogłoszony w ramach Funduszu Eksportowego, który wspiera mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z naszego regionu. W ramach Funduszu przedsiębiorcy będą mogli uzyskać strategie internacjonalizacji, a następnie starać […]

    czytaj więcej
  • 15 marca 2019 Seminarium: „Transakcje z zagranicą. Wybrane problemy podatkowe”
    15 marca 2019 Seminarium: „Transakcje z zagranicą. Wybrane problemy podatkowe”

    Termin i miejsce: 02.04.2019 r., Toruński Park Technologiczny, Toruń, ul. Włocławska 167, sala konferencyjna Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego wraz z Grupą SWGK ma przyjemność zaprosić przedsiębiorców sektora MŚP do udziału w spotkaniu informacyjnym: Transakcje z zagranicą. Wybrane problemy podatkowe. Tematyka seminarium Spotkanie […]

    czytaj więcej
  • 7 marca 2019 Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna podczas Forum Welconomy – 18.03.2019 r.
    7 marca 2019 Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna podczas Forum Welconomy – 18.03.2019 r.

    Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. serdecznie zaprasza przedstawicieli branży spożywczej oraz osoby zainteresowane rynkiem południowoamerykańskim do wzięcia udziału w międzynarodowej giełdzie kooperacyjnej, która odbędzie się podczas Forum Gospodarczego Welconomy w dn. 18 marca br. o godz. 16:50 w Hotelu Copernicus, Toruń. W tegorocznej edycji swoją obecność potwierdziły następujące firmy: […]

    czytaj więcej
  • 6 marca 2019 Fundusz Eksportowy – spotkanie dla Wnioskodawców
    6 marca 2019 Fundusz Eksportowy – spotkanie dla Wnioskodawców

    Zapraszamy przedsiębiorców na spotkanieinformacyjne,dotyczące zasad naboru wniosków na usługi doradcze, polegające na opracowaniu strategii internacjonalizacji. Spotkanie odbędzie się 15 marca 2019 r. o godzinie 10:00 w Toruniu, w siedzibie Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się przez stronę […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI
Kontakt
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
87-100 Toruń, ul. Włocławska 167 56 699 55 00 Dane teleadresowe