Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Pomagamy firmom wejść na wyższy poziom rozwoju, służąc naszym doświadczeniem i kreatywnością.

Aktualności

najnowsze archiwum
25 stycznia 2019 Akademia Menadżera Innowacji PARP – zaproszenie do udziału

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w pilotażowej edycji nowatorskiego programu Akademia Menadżera Innowacji.

Akademia Menadżera Innowacji  (AMI) to autorski program doradczo-szkoleniowy, skoncentrowany na nabyciu przez firmę i jej menadżerów kluczowych kompetencji niezbędnych do rozwoju i wdrażania innowacji. AMI to szansa na nowoczesność i wzrost rentowności firmy. PARP oferuje pakiet ukierunkowanych działań, których rezultatem będą m.in. poprawa efektywności pracy oraz wzmocnienie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Oferta AMI składać się będzie z części szkoleniowej i doradczej. Etap szkoleniowy realizowany będzie w formule cyklicznych zjazdów, w ramach, których zostaną przeprowadzone wykłady i blok uzupełniających je warsztatów (łącznie około 70 godzin). Etap doradztwa (w wymiarze 170 godzin) będzie wdrażany równolegle do części szkoleniowej, bezpośrednio w firmie biorącej udział w projekcie. Rezultatem udziału przedsiębiorstwa w AMI w odniesieniu do jego pracowników będzie wyposażenie ich w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem innowacyjnym, w tym do generowania nowych i do wdrażania opracowanych wcześniej innowacji. Przedsiębiorstwo otrzyma Plan Wdrożenia Zmiany, stworzony przez pracowników uczestniczących w AMI we współpracy z dedykowanym doradcą.

Zakres merytoryczny Akademii Menadżera Innowacji będzie obejmować sześć głównych obszarów tematycznych opartych na narzędziu diagnostycznym Innovation Health Check służącym do badania poziomu innowacyjności firmy, tj.:

  1. Kultura innowacyjności
  2. Zrozumienie biznesu
  3. Strategia
  4. Struktura organizacyjna
  5. Potencjał i zasoby
  6. Procesy

Edycja pilotażowa AMI w części szkoleniowej to łącznie dziewięć 2-dniowych zjazdów (w piątek i sobotę) realizowanych od marca do października 2019 r., w części doradczej praca w firmie z udziałem doradcy realizowana będzie pomiędzy poszczególnymi zjazdami.

Prowadzącymi zajęcia oraz warsztaty będą wybitni praktycy – eksperci, reprezentujący najwyższy poziom dydaktyczny w każdym z wymienionych obszarów tematycznych. Wykład otwarcia oraz zamknięcie programu poprowadzi uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie innowacji. Do zespołu AMI dołączyli m.in. prof. Michał Jasieński (WSB-NLU), Beata Cichocka-Tylman (PwC), Monika Dymacz-Kaczmarczyk (Exprofesso). Program merytoryczny dopełniają warsztaty z 3 metodyk:

  1. Business Model Canvas – poprowadzi Agnieszka Lewandowska (EY);
  2. Design Thinking – poprowadzi Agnieszka Szóstek (UXPlus);
  3. Open Innovation – poprowadzi Sergiusz Sawin (The Heart Warsaw).

AMI to szansa na zaplanowanie rozwoju firmy z wykorzystaniem innowacji w celu powiększania zysków. To pierwszy autorski program doradczo-szkoleniowy w Polsce, współfinansowany ze środków unijnych w wysokości do 80% dla małych i średnich przedsiębiorstw, i do 50 % w przypadku przedsiębiorstw dużych.

Każda z uczestniczących w programie firm deleguje do procesu doradczo-szkoleniowego trzech pracowników, którzy mają realny wpływ na decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie. Wysokość wkładu własnego z tytułu udziału trzech osób delegowanych z firmy wynosi ok. 19 200 zł netto dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ok. 48 000 zł netto w przypadku dużych. 

Podmioty zainteresowane udziałem w Akademii Menadżera Innowacji, prosimy o kontakt mailowy: aminnowacji@parp.gov.pl lub telefoniczny 22 432 85 63.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej AMI pod adresem https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/akademia-menadzera-innowacji

Liczba miejsc jest ograniczona! Rekrutacja trwa do 31 stycznia br. 

Załączniki:

  1. Akademia Menadżera Innowacji – zakres merytoryczny

  • 18 marca 2019 Zakończenie pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej – 31.03.2019
    18 marca 2019 Zakończenie pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej – 31.03.2019

    W związku z zakończeniem z dniem 31.03.2019r. pełnienia funkcji Regionalnej Instytucji Finansującej dla województwa kujawsko-pomorskiego informujemy, że wszelką korespondencję w tym wnioski o zwrot weksli należy kierować do Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie ul. Smocza 27.

    czytaj więcej
  • 25 kwietnia 2016 Ostrzegamy przed osobami podszywającymi się pod pracowników TARR S.A.
    25 kwietnia 2016 Ostrzegamy przed osobami podszywającymi się pod pracowników TARR S.A.

    W związku z nasileniem się działań różnych firm komercyjnych, których przedstawiciele dzwonią do przedsiębiorców z ofertą pośrednictwa w uzyskaniu dofinansowania z funduszy europejskich po uprzednim uiszczeniu opłaty manipulacyjnej pobieranej celem weryfikacji podmiotu pod kątem jego wiarygodności, mającej następnie podlegać zwrotowi, odpłatnej sprzedaży książek, płyt CD lub udziału w płatnych szkoleniach […]

    czytaj więcej
  • 13 kwietnia 2019 TARR S.A. członkiem Polish Circular Hotspot
    13 kwietnia 2019 TARR S.A. członkiem Polish Circular Hotspot

    Nasza agencja należy do wielu partnerstw w ramach różnorodnych projektów krajowych i międzynarodowych. Niedawno dołączyliśmy do kolejnego – Polish Circular Hotspot, powołanego z inicjatywy Fundacji Innowo. Misją Polish Circular Hotspot jest wspieranie światowej społeczności, biznesu, miast i rządów w transformacji w kierunku gospodarki cyrkularnej poprzez praktyczne i skalowalne […]

    czytaj więcej
  • 10 kwietnia 2019 Fundusz Eksportowy – lista złożonych projektów w ramach I naboru
    10 kwietnia 2019 Fundusz Eksportowy – lista złożonych projektów w ramach I naboru

    Informujemy, że w odpowiedzi na I rundę Konkursu nr 1/UD/2019 na usługi doradcze, polegające na opracowaniu strategii internacjonalizacji działalności gospodarczej wpłynęło 25 wniosków. Wnioskodawcy, startujący eksporterzy z województwa kujawsko-pomorskiego, składali wnioski w okresie od 25 marca do 7 kwietnia br. Komisja przystąpiła do oceny projektów. Przewidywany termin rozstrzygnięcia I rundy Konkursu […]

    czytaj więcej
  • 8 kwietnia 2019 Badanie ankietowe – armatorzy/właściciele statków oraz członkowie załóg
    8 kwietnia 2019 Badanie ankietowe – armatorzy/właściciele statków oraz członkowie załóg

    Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego zachęca Państwa do udziału w realizowanym na zlecenie Komisji Europejskiej, badaniu ankietowym SME PANEL, którego celem jest zebranie opinii od firm z sektora MŚP działających w branży transportu śródlądowego, związanych z oceną planowanych regulacji dotyczących narzędzi cyfrowych przeznaczonych w transporcie śródlądowym […]

    czytaj więcej
  • 28 marca 2019 Seminarium: „INDIE: Perspektywy współpracy gospodarczej i inwestycyjnej”
    28 marca 2019 Seminarium: „INDIE: Perspektywy współpracy gospodarczej i inwestycyjnej”

    Enterprise Europe Network przy Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego ma przyjemność zaprosić przedsiębiorców sektora MŚP do udziału w spotkaniu informacyjnym: INDIE: Perspektywy współpracy gospodarczej i inwestycyjnej. Miejsce: Toruński Park Technologiczny, s. konferencyjna, ul. Włocławska 167, Toruń Termin: 16.04.2019 r. Tematyka seminarium Aktualna sytuacja społeczno-gospodarcza oraz perspektywy […]

    czytaj więcej
  • 27 marca 2019 Startuje SharOn Academy – program akceleracyjny dedykowany ekonomii współdzielenia
    27 marca 2019 Startuje SharOn Academy – program akceleracyjny dedykowany ekonomii współdzielenia

    Już w kwietniu rozpocznie się nabór do „SharOn Academy” – międzynarodowego programu akceleracyjnego. Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego realizuje go w partnerstwie z 5 europejskimi państwami Bułgarią, Estonią, Słowacją i Włochami. Program skierowany jest do Startupów posiadających wersję alfa lub beta projektu wpisującego się w  założenia sharing economy. […]

    czytaj więcej
WIĘCEJ AKTUALNOŚCI
Kontakt
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
87-100 Toruń, ul. Włocławska 167 56 699 55 00 Dane teleadresowe