Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Pomagamy firmom wejść na wyższy poziom rozwoju, służąc naszym doświadczeniem i kreatywnością.

Aktualności

najnowsze archiwum
26 stycznia 2012 V Międzynarodowy Tydzień Networkingu, czyli jak dbać o relacje w biznesie

Międzynarodowy Tydzień Networkingu 2012 to pozycja obowiązkowa w kalendarzu każdego przedsiębiorcy. Jest okazją do nawiązania owocnych kontaktów oraz nauki biznesowej konwersacji. Już w lutym V edycja MTN pod hasłem „Networking w biznesie a płeć” zawita także do największych polskich miast.

Podczas MTN wszyscy zainteresowani rozwojem pracownicy firm, członkowie organizacji, stowarzyszeń i izb będą mogli poznać niektóre spośród złotych zasad rządzących światem rekomendacji oraz zyskać grono potencjalnych współpracowników, klientów czy przyjaciół. Od tego momentu pozostanie tylko czekać aż nowe kontakty zaowocują.

Dlaczego po raz piąty:

Obserwujemy, że w Polsce pojawiło się w ostatnich latach coraz więcej wydarzeń mających na celu nawiązywanie nowych kontaktów – mówi Grzegorz Turniak, prezes BNI Polska. Przede wszystkim z dwóch powodów. Po pierwsze: co prawda osoby ze starszego pokolenia mają nadal niski poziom zaufania, rzadko są członkami różnych organizacji, nie zrzeszają się itp. ale pokolenie wychowane po 1989 roku niewiele odstaje od Zachodu. Poszukuje miejsc do networkingu. Drugi powód to chęć nagłośniania organizacji łączących młodych Polaków, którzy chcą się poznawać, działać wspólnie. Właśnie poprzez Międzynarodowy Tydzień Networkingu tworzymy takie szanse.

W tym roku założyciel BNI International Ivan Misner zachęca do zastanowienia się nad tym jak różnice płci wpływają na style networkingu. Na co powinni zwrócić uwagę mężczyźni a na co kobiety, aby być bardziej efektywnymi w nawiązywaniu i rozwijaniu kontaktów biznesowych. Zaprezentowane będą światowe i polskie wyniki badań „Networking w biznesie a płeć”.

W zeszłorocznych spotkaniach MTN wzięło udział ponad 500 uczestnikówprawie 100 Partnerów. Jak napisał Puls Biznesu: Podczas MTN wszyscy zainteresowani rozwojem pracownicy firm, członkowie organizacji, stowarzyszeń i izb będą mogli poznać niektóre spośród złotych zasad rządzących światem rekomendacji oraz zyskać grono potencjalnych współpracowników, klientów czy przyjaciół. Od tego momentu pozostanie tylko czekać aż nowe kontakty zaowocują.

A Gazeta Wyborcza w artykule „Polsko-polskie kontakty biznesowe”: Specjaliści swoją przygodę z networkingiem polecają rozpocząć od znalezienia klubu organizującego spotkania. Następnym krokiem jest przygotowanie strategii, określenie kogo chcielibyśmy poznać i w jaki sposób sami moglibyśmy mu pomóc. Na koniec trzeba przygotować plik wizytówek i hojnie je rozdawać wszystkim, których uda nam się poznać.

Koordynator MTN 2012Artur Sójka, sojka@bnipolska.pl, 536 401 493,
http://www.tydziennetworkingu.pl

WIĘCEJ AKTUALNOŚCI
Kontakt
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
87-100 Toruń, ul. Włocławska 167 56 699 55 00 Dane teleadresowe